Nove promjene na YouTubeu - tiču se gledanja (i preskakanja) reklama
YouTubeovi timovi zaduženi za plasiranje reklama posljednjih su mjeseci neobično aktivni. Nakon ograničavanja rješenja za blokiranje oglasa na desktopu i mobilnim uređajima, preko uvođenja dužih reklama koje nije moguće preskočiti, došlo je i do posljednjeg poteza – grupiranja reklamnih blokova.
Kako kažu iz ovog servisa, istraživanjem navika i preferencija svojih gledatelja došli su do toga da konzumenti sadržaja očekuju i drugačije iskustvo gledanja reklama, zavisno od tipa sadržaja koji gledaju. Tako, na primjer, kada gledaju dugometražne formate, radije bi vidjeli manje prekida zbog reklama, čak i ako to znači da su oni tada duži.
Iz YouTubea su ih poslušali, pa sada uvode novu promjenu, testiranu tokom protekle godine dana na manjem broju gledatelja.
Titove brigade lopatom izgradile 242 km pruge za 7 mjeseci, vlast danas ne umije popraviti 80 metara
Iskustvo kao kod linearne TV
Oni koji gledaju YouTube na svojim pametnim televizorima (a tamo se ionako češće gledaju sadržaji duljeg trajanja) ubuduće će dobivati iskustvo gledanja koje će rjeđe biti prekidano reklamama. Ali, kada im reklame iskoče, njih će više biti grupirano i neće se moći preskočiti neko duže vrijeme – otprilike kao da gledate linearnu televiziju danas.
Google testira novi koncept 'Playables': Video igre na YouTubeu?
Takav način plasiranja oglasa na televizorima u testnom je razdoblju pokazao bolje rezultate, a vrijeme između oglasnih pauza produljeno je za 29 posto.
Druga promjena, koju je također izrodilo istraživanje među gledateljima, tiče se odbrojavanja vremena tokom prikaza oglasa. Tako će uskoro, tokom reklamnih blokova na televizorima u donjem desnom uglu osvanuti brojač. Na njemu će biti prikazano koliko će ukupno sekundi reklama biti prikazano (ne i broj različitih reklama u bloku).
Odbrojavanje ide do kraja reklamnog bloka ili do trenutka kada je reklame moguće preskočiti. Tako će gledatelji moći, na primjer, otići do toaleta ili planirati neki drugi oblik kratkog predaha dok im se na televizoru vrte YouTubeove obavezne reklame – i znat će tačno kada se moraju vratiti pred ekran.
Promjene i za Shorts
Uz ove promjene, stiže i jedna koja možda neće zahvatiti toliki broj gledatelja. Ona se tiče prikaza vertikalnog videa kratkog formata (Shorts), također na televizorima.
Od sada lakše do zarade na YouTube
Oni koji takve sadržaje reproduciraju na televizorima također će, između pojedinih Shortsa, ubuduće morati gledati reklame. Iskustvo će, kažu, biti jednako onome na mobilnim uređajima, kad je riječ o preskakanju reklama, piše Bug.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.