Musk najavio mjere na Twitteru: Evo šta morate uraditi da bi izbjegli trajno uklanjanje profila
Elon Musk je u ponedjeljak najavio da će s Twittera ukloniti sve profile koji su neaktivni već nekoliko godina pojasnivši da mu je cilj poboljšati platformu.
Prema politici Twittera, korisnici bi se trebali prijaviti na svoj profil barem jednom u mjesec dana da bi izbjegli trajno uklanjanje zbog dugotrajne neaktivnosti.
"Eliminiramo profile koji godinama nisu aktivni, tako da ćete vjerojatno zamijetiti da vam broj pratitelja pada", upozorio je šef društvene mreže u tvitu.
U Dom zdravlja bh. općine se za dan javilo 120 osoba sa istim simptomima. Oglasio se i Vodovod
Otkako je krajem oktobra kupio platformu za 44 milijarde dolara, ovaj je multimilijarder najavio masovna otpuštanja i promjene.
Analitičari kažu da su brojni oglašivači napustili stranicu i aplikaciju, a nova formula pretplate na Twitter Blue (za certificiranje i korištenje povlastica) nedovoljna je da bi kompenzirala gubitak prihoda. Šef Tesle i SpaceX-a nastavlja s ostvarenjem svog nauma, potaknut povratnim informacijama obožavatelja.
"Naporno radimo da bismo vaš feed učinili što zanimljivijim... Kakav je danas u usporedbi s onim prije šest mjeseci?" upitao je u anketi u nedjelju.
Oko 46 posto od 1,5 miliona onih koji su glasali odgovorilo je "bolje", a 38 posto "gore".
Kada pojedinci i kompanije biraju mjesto oglašavanja, uzimaju u obzir različite parametre, među kojima je i broj dnevnih (ili barem mjesečnih) aktivnih korisnika, prosječno vrijeme provedeno na platformi i "angažman", odnosno broj interakcija sa sadržajem (komentari, lajkovi, itd.).
Prema istraživačkoj kompaniji Insider Intelligence, prihod Twittera ove će godine pasti 28 posto jer "oglašivači ne vjeruju Musku". U intervjuu BBC-ju on ih je uvjeravao u suprotno tvrdeći da je zamijećen povratak oglašivača i da je "otprilike na tački rentabilnosti".
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.