Facebook najavljuje: Korisnici će morati prihvatiti ciljane reklame i oglase
Ovo je stav koji može pomoći u održavanju kompanijinog poslovnog modela netaknutim u velikoj mjeri i pored novog zakona o zaštiti privatnosti koji Europska Unija uskoro uvodi, javlja Reuters.
Zakon EU, koji stupa na snagu sljedećeg mjeseca, obećava najveće promjene privatnosti, još od početka interneta. Kompanije će se suočavati sa novčanim kaznama ukoliko budu prikupljale ili koristile lične informacije korisnika bez njihove dozvole.
Facebookov zamjenik direktora za privatnost Rob Sherman izjavio je da će društvena mreža ove nedjelje početi da traži dozvolu od Europljana, za različite načine na koje Facebook koristi njihove podatke, ali je istakao da izbjegavanje ciljanog reklamiranja u potpunosti neće biti moguće.
Facebook korisnici će moći da ograniče vrstu podataka koju oglašivači koriste za ciljane reklame, ali prema njegovim riječima "svi oglasi na Facebooku su u određenoj mjeri ciljani, a to važi i za offline oglašavanje".
Facebook će koristiti tehniku koja ima naziv "ekrani dozvole" (permission screens) - stranice ispunjene tekstom koji zahtijevaju pritisak dugmeta kako bi se nastavilo dalje - a služe za obavještenja i dobijanje odobrenja.
Ekrani će se pojaviti na Facebook stranici i smartphone aplikaciji u Europi od ove nedjelje i globalno će biti dostupni u narednim mjesecima, istakao je Sherman.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.