Facebook najavio strožija pravila oglašavanja prije izbora
Kao najuticajnija društvena mreža u gotovo svakoj većoj zemlji, Facebook je od 2016. sredstvo političara i njihovih protivnika u širenju lažnih vijesti i druge propagande.
Kupovinom Facebook oglasa takav materijal se može proširiti na ciljanu publiku, ali i takav uticaj može narušiti izborna pravila.
Pod pritiskom vlasti diljem svijeta, Facebook je prošle godine uveo nekoliko inicijativa za povećanje nadzora nad političkim oglasima.
Počevši od srijede u Nigeriji će samo oglašivači smješteni u toj zemlji imati pravo na izborne oglase, što je politika primijenjena i za vrijeme irskog referenduma u maju prošle godine, izjavila je u intervjuu Katie Harbath, direktorica globalne politike u Facebooku.
Jednak pristup stupit će na snagu u februaru u Ukrajini. U Nigeriji se predsjednički izbori održavaju 16. februara, a u Ukrajini 31. marta.
U Indiji u kojoj se na proljeće bira novi saziv parlamenta, Facebook će već sljedeći mjesec početi objavljivati izborne oglase u internetskoj biblioteci, rekao je Rob Leathern, direktor za upravljanje proizvodima u kompaniji.
“Učimo od svake zemlje”, rekao je Leathern.
“Znamo da nećemo biti savršeni, ali naš je cilj poboljšavati se”.
U Facebooku vjeruju da je zadržavanje oglasa u arhivi sedam godina ključan dio borbe protiv izbornih uplitanja, dodao je Leathern.
Biblioteka će ličiti arhivima koje su prošle godine postavili u SAD-u, Brazilu i Velikoj Britaniji.
Evropska unija treba dobiti verziju tog sistema autorizacije i transparentnosti uoči parlamentarnih izbora u maju, rekao je Leathern.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.