Facebook će eliminirati objave koje imaju cilj privlačenje klikova
Postovi tipa "Tagujte prijatelja koji voli da spava" izgledaju popularno zbog toga što se "igraju" sa Facebookovim algoritmima, što dovodi do njihove veće vidljivosti, odnosno češće priorizacije, u News Feedu, prenosi Mashable.
Zvaničnici Facebooka tvrde da novo ažuriranje neće utjecati na postove koji pozivaju na prikupljanje sredstava u dobrotvorne svrhe ili oni kojima neko, naprimjer traži savjet za putovanje.
Facebook svakodnevno kategorizira stotine hiljada postova, zbog čega je ažurirani model mašinskog učenja naučen da detektira različite vrste engagement bait-ova. Mjere će, u narednima nedjeljama, striktnije biti primjenjivane na stranice koje učestalo privlače klikove, kako bi njihovi korisnici imali vremena da im se prilagode.
"Ovim želimo umanjiti širenje sadržaja koji predstavlja spam, zatim senzacionalističke objave i pogrešne informacije, kako bismo promovisali smislenu i autentičnu komunikaciju", saopćeno je iz Facebooka.
Što je neka stranica više orijenitrana na "engagement bait", to će osjetiti veći pad vidljivosti postova.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.