Evo ko sa sobom odnosi najvažniju regionalnu digitalnu nagradu: Završena dodjela SoMo Borac nagrada

0
Radiosarajevo.ba

Održana je dvanaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Dodjelu je otvorio gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević koji je istaknuo važnost ove nagrade koja razvija digitalni svijet i ističe trendove, ali dovodi brojne regionalne i europske stručnjake u Zagreb.

Noviteti ovogodišnje dodjele nagrada su nove kategorije koje su postigle značajan uspjeh u prvoj godini postojanja - 'Digital product' powered by Fonoa u advertising streamu koji nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokom izvedbom omogućili organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja te "Best media Feature".

"Ovim putem želim čestitati svim dobitnicima, ali i svim prijavljenim projektima koji su zaista bili izvanredni i još jednom nam pokazali kako regija prati i postavlja digitalne trendove. Stvorili smo najveću digitalnu zajednicu u regiji koja je zaslužna za rast i razvoj digitala na ovim područjima. Cilj svima nama je da digital, kojim se svi bavimo, napreduje. Tome služi i SoMo Borac i tome će i služiti", rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

Željko Komšić: "Cvijanović ne može BiH nazvati 'kobajagi' državom"

Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:

ADVERTISING STREAM:

SoMo Content
● Imago Ogilvy i Studenac: 'Javi se za *eks!' (Studena) - glavni dobitnik
● Imago Ogilvy i Studenac: 'GucEye Protect' (Studena)
● Ovation BBDO i Libresse: 'Pitanja koja samo žene čuju' (Libresse Srbija)

Foto: SoMo Borac: Ružica Vrdoljak Ličina

SoMo Global
● Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: 'Visitor offer' - glavni dobitnik
● Glitch Agency i Aqtos: 'Aqtos – Business OS'
● SeekandHit i My Luxoria: 'My Luxoria: Thriving in a competitive landscape'
SoMo Growth
● Fullhouse Ogilvy i Knjaz Miloš: 'Guarana Azijana Launch' (Guarana) - glavni
dobitnik
● Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: 'Visitor offer'
● OMD Media i McDonald's: '#PistachioGate'
SoMo Social Strategy
● DROM agency i A1 Slovenija: 'A1 Vajb Instagram' (A1 Vajb) - glavni dobitnik
● Degordian i Jamnica: 'NEW TIME, NEW SKY' (SKY)
● Degordian i Jamnica plus: 'Još više Senza' (Sensation!)
SoMo Tech
● Futura DDB i Perutnina Ptuj: 'POLIvinyls' (Poli) - glavni dobitnik
● Agencija 101 i Spar Slovenija: 'Spar jedilnik.ai'
● Innovatif i Perutnina Ptuj: 'Poli časovni stroj' (Poli)
Digital product by Fonoa
● Luna \TBWA, Slovenia i Atlantic Grupa: 'Argeta.com' (Argeta) - glavni dobitnik
● CoreLine: 'NoCapp'
● Pro Media Group i Condé Nast: 'Vogue Adria – web stranica' (Vogue Adria)
SoMoRitanac
● Imago Ogilvy: 'Velikanke – TRGni se za ravnopravnost' - glavni dobitnik
● Bruketa&Žinić&Grey i Marodi: 'Priča koja vrijedi svakog slova'
● Pristop i NIJZ – Nacionalni inštitut za javno zdravje: 'The heaviest words are easier to
write'
TikTok
● 916HUB i SPAR Slovenija: 'Tiktok Profil' - glavni dobitnik
● Kompare online: 'Usporedivo bolji TikTok' (kompare.hr)
● 404 agency i Hrvatski Telekom: 'TikTok profil Hrvatskog Telekoma'
Digital OOH
● Internavti i NLB: 'Welcoming ATM' - glavni dobitnik
● Bruketa&Žinić&Grey i CROATIA Poliklinika: 'WE GOT YOUR BACK!'
● Go2Digital i OTP banka: 'Podrška hrvatskim olimpijcima prije i nakon natjecanja'
Digitalna Aktivacija
● Imago Ogilvy i Studenac: 'GucEye Protect' (Studena) - glavni dobitnik
● Žiška i Jaffa Crvenka: 'Kasato kukica' (Kasato)
● Žiška i Xiaomi: 'Xiaomi 14 Ultra Launch'
Digitalni Mix
● New Moment New Ideas Skopje i Coca-Cola: 'Just Add Coca-Cola' - glavni
dobitnik
● New Moment New Ideas Skopje i Makpetrol AD Skopje: 'Raise Your Voice Against
Bullying'
● Žiška i Xiaomi: '14 Ultra Launch'

SPECIAL MENTION BY ALEPH
● Kompare online: 'Usporedivo bolje prikupljanje leadova' (kompare.hr)

Foto: SoMo Borac: Tomislav Tomašević

MEDIA STREAM:

SoMo NATIVE
● Pametna kuća: 'Pametni mladi glasač' (srednja.hr) - glavni dobitnik
● 24sata i IKEA: 'Napravi mjesta za život' (IKEA)
● 24sata i Lidl: 'JoomBoos na selu' (Lidl – okusi zavičaja)

Best Storytelling
● RTL Hrvatska: 'RTL Detektor' (Danas.hr) - glavni dobitnik
● Nova TV: 'SWAPAWAY – Humanitarna razmjena & aukcija dresova' (gol.hr)
● Pametna kuća: 'Newsflash' (srednja.hr)

Digital Design of the Year
● Haus Media: 'Portal Haus' - glavni dobitnik
● Dnevnik Mediji: 'Redizajn portala Dnevnik.si' (Dnevnik.si)
Digital Product of the Year
● Coolinarika.com: 'SuperfoodChef-AI' - glavni dobitnik
● LIDER MEDIA: 'Lider Podcast – Priča o uspjehu'
● 24sata i Turistička zajednica grada Zagreba: 'Pets of Zagreb'
Best Media Feature
● Klix.ba i Intersoft d.o.o Sarajevo: 'Hate speech prevention' - glavni dobitnik
● Coolinarika.com i Podravka: 'SuperfoodChef-AI'
● Nova TV: 'EURO GOL' (gol.hr)

Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne
propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak