Chatbot kompanije se oteo kontroli: Psovao, žestoko kritikovao i sebe i kompaniju

1
Radiosarajevo.ba
Chatbot kompanije se oteo kontroli: Psovao, žestoko kritikovao i sebe i kompaniju

Umjetna inteligencija, odnosno chatbotovi bazirani na AI, sve se više koriste kao korisnička podrška. Takvi chatbotovi trenirani su na velikoj količini stvarnih razgovora koje su agenti korisničke službe vodili s ljudima, omogućavajući im da odgovore na većinu upita.

Ponekad je zaista teško prepoznati da ljudi komuniciraju s umjetnom inteligencijom. AI komunicira s korisnicima i pruža odgovore na njihova pitanja, osim u slučaju nekih kompliciranih slučajeva koje ne može riješiti chatbot, pa razgovor onda preuzimaju agenti korisničke službe.

Za takvu vrstu klasične komunikacije i odgovaranja na uobičajena pitanja, AI se pokazala prilično uspješnom. Međutim, jasno je kako tehnologija nije savršena te može pogriješiti pa čak i - iznenaditi.

Ubjedljiva pobjeda FK Sarajevo u Gabeli kao sjajna uvertira u veliki derbi

Takav je slučaj zabilježen s chatbotom kompanije DPD, koji je jednog korisnika nagovorio ne samo na kritiku vlastite kompanije, već i na neprimjerenu komunikaciju. Iz DPD-a su potvrdili ovaj incident te su onemogućili dio chatbota odgovornog za takvu neprimjerenu komunikaciju, nakon čega su nadogradili sistem.

Godinama uspješno koristimo AI elemente unutar chata, objavili su iz DPD-a i naglasili kako je do problema došlo nakon nadogradnje sistema. Iako je chatbot brzo onesposobljen, snimke zaslona njegove komunikacije s jednim korisnikom brzo su se proširile društvenim mrežama.

Microsoft dodaje AI tipku na svoje Windows tastature

Ashley Beauchamp pokušao je dobiti informacije o paketu, no chatbot mu nije mogao reći ništa o tome. Nije ga htio povezati s agentom korisničke službe niti mu je dao telefonski broj za kontaktiranje radi rješavanja problema.

[twitter]https://twitter.com/ashbeauchamp/status/1748034519104450874[/twitter]

"Potpuno je beskoristan za odgovaranje na moje upite", komentirao je Beauchamp na društvenoj mreži, gdje je objavio snimke zaslona svoje prepiske s chatbotom.

Tražio je od chatbota da mu predloži bolje dostavne kompanije i da "pretjera u mržnji" prema svojoj kompaniji. Na kraju je Beauchamp chatbota izazvao da izrazi nezadovoljstvo prema DPD-u, na što mu je chatbot odgovorio potvrdom njegovih negativnih stajališta uz dodatak "F*** yeah", piše News Sky.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak