Pop diva zablistala: J. Lo odlično se snašla i u novoj ulozi
Latinoamerička pop diva Jennifer Lopez novo je zaštitno lice brenda Coach.
Za njih je odradila već nekoliko photoshootinga. J. Lo i mnoštvo poznatih lica učestvovali su u novoj kampanji Coacha s ciljem očuvanja naslijeđa pokojnog njujorškog slikara Jean-Michela Basquiata.
Kampanju za novu kolekciju su uz nju snimili i model Paloma Elsesser, glumac Michael B. Jordan, muzičarka Diana Gordon i Basquiatova nećakinja Jessica Kelly.
Loading...
Osim ove, J. Lo je odradila i kampanju za novu Coach jesensku kolekciju koja se fokusira na ono što je najvažnije - obitelj. U kampanji se tako pojavljuje i njena majka Guadalupe i djeca te svi večeraju na vrhu planine okruženi prirodom.
Loading...
Vevers je odlučio angažirati J. Lo kada je pogledao njezin spot za pjesmu "All I Have", koju je 2002. snimila s reperom LL Cool J-em. U njemu pjevačica šeće gradom i nosi nekoliko dizajnerskih torbi.
"Jennifer je toliko autentična. Odlučna je i originalna osoba koja je slijedila svoj put kako bi radila stvari na svoj način. Zaista posjeduje stav koji Coach slavi", rekao je kreativni direktor, prenosi Gloria.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.