Meghan Markle u suzama: 'Nije fer'
Meghan Markle je navodno "u suzama" zbog "nepravedne kritike" njenog novog brenda American Riviera Orchard.
Vojvotkinja od Sussexa najavila je svoj novi poslovni poduhvat u martu, i u početku je dražila fanove nejasnim detaljima o svom brendu. U zagonetnom videu koji je umjetnički snimljen u njenoj i Princ Harryjevoj vili u Montecitu, Markle se mogla vidjeti kako kuha u kuhinji, kao i kako šeta po raskošnom imanju njihovog porodičnog doma. Pojavili su se detalji o tome šta će Meghan prodavati, i pored kuhinjskog posuđa i opreme za dom, majka dvoje djece planirala je lansirati svoju liniju ulja, putera od orašastih plodova, džemova i marmelada, kao i mirise za dom i namještaj.
Pompa oko vojvotkinjinog novog brenda ubrzo se stišala, i nakon što Meghan nije dala više detalja o tome kada će American Riviera Orchard konačno postati dostupan, bila je prisiljena pripremiti se za veliku PR kampanju kako bi poboljšala svoj imidž prije lansiranja. Međutim, kraljevski stručnjak i autor Tom Quinn vjeruje da je Meghan bila devastirana nakon mlakog prijema American Riviera Orchard-a, posebno nakon kritika koje je dobila zbog svog novog džema.
Nepregledne mase uzvikuju u jedan glas. Pogledajte koliko ljudi skandira: 'Vučiću, odlazi'
"Meghan je bila u suzama kada je brend lansiran, a njen novi džem je bio naširoko ismijavan jer je skup i ništa posebno," objasnio je. "Došla je do tačke gdje misli da će sve što uradi biti nepravedno kritikovno. Kao i njen muž, osjeća da je ljudi nepravedno napadaju - ne može shvatiti zašto ljudi ne cijene njen rad."
Tvrdio je da Meghan nije bila spremna na moguću kritiku s kojom bi se mogla suočiti kada American Riviera Orchard postane dostupan kasnije ove godine. "Posebno je osjetljiva na bilo kakvu kritiku njenog luksuznog načina života u SAD-u – iz njene perspektive, to je nešto što treba biti cijenjeno, a ne kritikovno," dodao je Tom.
Vojvotkinja od Sussexa navodno planira veliku PR kampanju uoči lansiranja American Riviera Orcharda, i pokušat će pridobiti nove pratioce za brend kroz niz pojavljivanja u emisijama i podcastima, kao i davanjem intervjua "posebno odabranim" novinarima. Prema Daily Expressu, 42-godišnjakinja očajnički želi poboljšati svoj imidž, kako u SAD-u tako i u Velikoj Britaniji, također želi "povećati online prodaju" kada njen brend postane dostupan, objavio je Mirror.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.