Uspješno puštanje u rad ProCredit Bank DIRECT

Promotivni tekst
Uspješno puštanje u rad ProCredit Bank DIRECT
U 2016. godini, ProCredit Bank BiH bila je predvodnik automatizacije gotovinskog poslovanja uvođenjem samouslužnih Zona 24/7.

Nešto manje od godinu dana kasnije, banka je predstavila ProCredit Bank DIRECT, još jedan u nizu revolucionarnih koraka za bh bankarstvo. Ova nova platforma posebno je usmjerena na fizička lica, pojedince koji žele jednostavan pristup svojim računima sa svim pripadajućim prednostima korištenja najsavremenijih kanala elektronskog
bankarstva.

ProCredit Bank DIRECT platforma promovira online bankarstvo sa svim njegovim prednostima i olakšicama u smislu pogodnosti, efikasnosti i sigurnosti. Ona donosi klijentima mogućnost da za tekući račun u ProCredit Bank apliciraju online popunjavanjem za to predviđenog obrasca.

Platforma također promovira posebnu, jedinstvenu ponudu za fizička lica koja su sada u mogućnosti uživati u velikom broju usluga za jedinstvenu cijenu od 10 KM. Nova usluga nudi tekući račun kao i štedni račun (FlexSave), internet bankarstvo, debitnu karticu, e-mail izvode i 20 e-Banking transfera u zemlji bez provizije.

Dodatno, klijentima će biti omogućeno da putem ProCredit DIRECT platforme dobiju sve relevantne informacije o ostalim uslugama banke koje uključuju stambene kredite, investicione kredite te minus po tekućem računu (FlexFund), ali i da ostvare uvid u trenutno važeće kamatne stope na štednju. Ova kombinacija fleksibilnosti i cjenovne transparentnosti dokazuje da savremeno bankarstvo ne mora biti komplicirano ili skupo.

Ono što je veoma važno naglasiti jeste da se Banka u potpunosti pridržava europskih regulatornih zahtjeva o informacionoj sigurnosti i najboljih praksi na tržištu. ProCredit Bank DIRECT web platforma dostupna je klikom na meni Fizička lica na stranici banke www.procreditbank.ba.

Da bi uživali u sveobuhvatnom izboru atraktivnih usluga Banke, sve što klijenti trebaju je neometan pristup internetu.

Amel Agić, član Uprave ProCredit Bank BiH navodi: "Klijenti ProCredit Bank opravdano od nas očekuju inovacije. ProCredit Bank DIRECT u potpunosti odgovara na ova očekivanja omogućavajući jedinstvenu kombinaciju usluga u intuitivnom online okruženju kojem naši klijenti mogu pristupiti kad god i gdje god požele".

Klijenti ProCredit Bank BiH rade već oko 99 posto svojih transakcija putem dostupnih automata u Zonama 24/7 ili putem drugih elektronskih kanala. Unaprijeđene elektronske usluge ProCredit Bank DIRECT će bankarstvo učiniti još dostupnijim i pogodnijim za klijente. Upravo to je i razlog zašto će ulaganje u napredne i sigurne online usluge nastaviti biti jedan od prioriteta ProCredit Bank.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak