Uspjeh dm-a potvrđuje zadovoljstvo kupaca

J. Ć.
Na današnjoj konferenciji za medije, kompanija dm predstavila je realizovane aktivnosti i rezultate koji su ostvareni u poslovnoj godini 2015/2016.

Zahvaljujući vijernim kupcima ali i atraktivnoj ponudi i cijenama, dm je uspješno poslovao i ostvario ukupan promet u iznosu od 126 milionaa KM, što je, u poređenju sa rezultatima od prethodne godine, rast od 10 posto.

U 62 prodavnice, centrali i distribucijskom centru dm drogerie markt-a, najvećeg lanca drogerija u BiH, zaposleno je više od 500 osoba. U modernizaciju prodavnica, otvorenje novih, kao i uređenje i proširenje centrale i distribucijskog centra investirano je više od 6 miliona KM. Proširena dm centrala uređena je prema potrebama zaposlenika, a nudi ugodniji radni prostor kao i više sadržaja za odmor i relaksaciju za vrijeme i nakon radnog vremena.

"Poslovnim rezultatima ostvarenim u ovoj 10. godini poslovanja u BiH potvrdili smo lidersku poziciju na drogerijskom tržištu. Kraj poslovne godine prilika je da rezimiramo sve što smo ostvarili ali i da se zahvalimo svima onima koji doprinose našem uspjehu. To su u prvom redu naši kupci, poslovni partneri, zaposlenici ali i cijela društvena zajednica. I u narednoj godini nastavit ćemo investirati kako u uređenje novih i postojećih prodavnica tako i u kompetentniju ponudu drogerijskih proizvoda, ali i u društveno odgovorno djelovanje", izjavio je direktor dm-a Damir Šlosel.  

Da je dm lider na drogerijskom tržištu  potvrdili su i rezultati istraživanja tržišta Spectra na temu kupovine drogerijskih proizvoda koji su pokazali da čak 8 od 10 ispitanika za sebe kažu da su dm kupci. Brojnim kupcima dm je izbor broj 1 prvenstveno zbog kvalitetnih proizvoda po pristupačnim cijenama, ljubaznog i kompetentnog osoblja te moderno uređenih prodavnica.

Uz istraživanje tržišta, u cijelom dm koncernu provedeno je i istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika. Rezultati su pokazali da 94 posto njih smatra dm veoma dobrim poslodavcem te bi dm preporučili i drugima kao poslodavca. Nagrada za Najpoželjnijeg poslodavca u 2016. godini također je potvrdila navedeno.

Svim zaposlenicima dm nudi mogućnosti osobnog i profesionalnog razvoja i usavršavanja, ne samo kroz dodatne edukacije, nego i kroz aktivno sudjelovanje u različitim internacionalnim projektima. Naglasak se stavlja na zadovoljstvo svakog pojedinca stoga je i uvođenje fleksibilnog radnog vremena i rada od kuće bio dodatni korak ka još boljem usklađivanju privatnog i poslovnog života.

Poslovnu godinu obilježila je i nagrada Dobro 2015. za društvenu odgovornost. dm od svojih početaka nastoji uzorno djelovati u zajednici u kojoj posluje te na povjerenje i naklonost građana uzvratiti čineći dobro. U protekloj godini dm je 125.000 KM investirao u društveno odgovorne aktivnosti. Od toga je 50.000 KM izdvojeno za Inicijativu dm Zajedno za bolje sutra u sklopu koje je dm podržao realizaciju 10 projekata u sedam gradova. Podršku spomenutim projektima pružili su i mnogi partneri dm-a s kojima ova kompanija nastoji uspostavljati i održavati dugoročnu, pouzdanu i ravnopravnu suradnju.

Uspješni rezultati poslovanja kompanije dm postignuti su u kompletnom koncernu, koji obuhvata dvanaest zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope. Ukupan ostvareni promet iznosi 9,708 milijardi eura što predstavlja povećanje od 8 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. U brojnim gradovima širom Evrope dm broji 3.349 prodavnica i 56.537 zaposlenika.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak