Razvoj online prodaje i e-commerce poslovanja
Fokus će biti na unapređenju e-commerce poslovanja, odnosno prodaje i kupovine preko interneta, kao i na širenju asortimana i cjelokupne ponude elektronske opreme, elektronskih uređaja i gadgeta.
U daljem razvoju e-commerc poslovanja, Electronic Center će se u predstojećem periodu fokusirati na:
- metode i načine za poboljšanje "online user experience"
- povećanje sigurnosti sistema plaćanja unutar online prodavnice.
Kako bi se kupcima olakšala kupovina preko interneta, na online prodavnici www.electronic.ba posebna pažnja posvećena je unapređenju Search“(Traži) sistema u kojem kupci prema različitim sinonimima pretražuju veliki broj proizvoda iz svijeta elektronike i tehnike, a da pri tom brzo pronađu proizvod koji im je potreban.
Još jedno od unapređenja online prodaje elektronike u BiH jeste razvoj Call Centra za tehničko savjetovanje kupaca prilikom kupovine ove vrste proizvoda. Koristeći različite online kanale komunikacije i ponudom naprednih rješenja, nastojimo pružiti kvalitetnu tehničku podršku za sve upite, kao i mogućnost online narudžbi i sigurnog plaćanja preko interneta. Sada kupci mogu izvršiti sigurno plaćanje putem interneta koristeći različite aplikacije kao što su PikPay, Raiffeisen e-pay, UniCredit sistem. Uz to, moguće je plaćanje na rate, a da pri tom proizvod stigne na željenu adresu već isti ili naredni dan.
Na web stranici za prodaju elektronske opreme u BiH www.electronic.ba moguće je odabrati način isporuke, te željenu lokaciju za isporuku kupljenog proizvoda, bez obzira da li se radi o dostavi na kućnu adresu, posao ili neku drugu lokaciju.
Unutar logističkog dijela nove Electronic Center Megastore prodavnice predviđen je specijalni odjel za pripremu i pakiranje proizvoda koji se šalju kupcima brzom poštom. Formiranjem ovog odjela olakšat će se postizanje krajnjeg cilja - da sve narudžbe pristigle do 16:00 danas budu već sutra isporučene kupcima na željenu adresu bilo gdje na prostoru cijele BiH.
Za komunikaciju sa kupcima koristimo sve popularne kanale komunikacije: Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Live Chat na internet prodavnici, e-mail. Cilj je da kupac u svakom trenutku može postaviti pitanje, a da na odgovor ne čeka duže od jedne minute, jer želimo biti internet prodavac sa najbržim odgovorom na upite u BiH!
Time lapse snimke procesa izgradnjeElectronic Center Megastore prodavnice možete gledati na našim Facebook i Instagram profilima https://www.facebook.com/electronic.ba/.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.