Monetize Ad u akciji dobrovoljnog darivanja krvi
Monetize Ad, kompanija koja teži tome da uskoro bude apsolutni lider u digitalnom marketingu na tržištu, čini sve potrebne korake ka ispunjenju tog cilja.
U posljednje vrijeme rade žustro na isticanju kvaliteta svoje zajednice. U petak, 22. jula su u periodu od 9 do 13 sati, u saradnji sa Zavodom za transfuzijsku medicinu FBiH, te Crvenim Krstom Stari Grad Sarajevo, uspješno
organizovali dobrovoljno darivanje krvi među svojim zaposlenima. Učesnici/e su u prostorijama kompanije Monetize Ad imali/e priliku učestvovati u ovom izuzetno humanom i nesebičnom gestu koji je od velike važnosti za
mnogobrojne medicinske poduhvate.
"S radošću možemo reći da su se naši zaposleni u velikom broju odazvali ovoj akciji. Neizmjerno smo ponosni što je naš tim pokazao socijalnu odgovornost prema članovima našeg društva u potrebi i svojim djelovanjem doprinijeli humanom gestu“, saopćili su iz Odjela za odnose s javnošću Monetize Ad kompanije.
Dragan Bursać: Selma Bajrami, srpski neprijatelj broj 1
Marketing agencija zaposlene obradovala ozbiljnim nagradama: Monetize Ad bez granica
Osim toga, kompanija je već ranije započela saradnju s organizacijom Pomozi.ba, kako bi, prema njihovim riječima, tim uvijek imao predstavu o tome koliko je humanost važna, naročito za daljni razvoj i izgradnju zajednice.
"Vodimo računa o tome da zdravlje naših zaposlenih bude prioritet, značajan za razvoj i opstanak kompanije. S tim u vezi, poduzeli smo sve potrebne korake kako bi ova akcija prošla u najboljem redu, te smo svim dobrovoljnim
darivaocima krvi omogućili kvalitetan tretman brzog oporavka i slobodan dan. Monetize Ad ekipa se planira i u budućnosti pozabaviti sličnim akcijama, kako bi povezala sve zaposlene sa zajedničkim ciljem", naveli su iz kompanije Monetize ad.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.