Maza osvojila prestižnu nagradu Međunarodnog instituta za okus

Promotivni tekst

Žiri sastavljen od najprofesionalnijih stručnjaka za okuse proizvoda, ovaj mjesec u Briselu testirali su i certificirali 1510 proizvoda iz različitih kategorija iz svih država svijeta. Među testiranim proizvodima našao se i najtraženiji bh. proizvod - lješnjak namaz Maza. Na osnovu rezultata analize Međunarodnog instituta za okus Maza je, u kategoriji slatkih namaza, osvojila nagradu Superior Taste s 3 zvijezde.

Preko 200 profesionalnih stručnjaka za okus, članova najprestižnijih svjetskih udruženja kuhara i sommeliera, ocijenilo je Mazu visokim ocjenama i na osnovu toga joj je dodijeljena prestižna Superior Taste nagrada.

„Ovo je jedno od najvećih priznanja za kompaniju AC Food ali i za cijelu domaću privredu. Smatram da naši potrošači i konzumenti Maze mogu biti ponosni da je jedan domaći proizvod dobio izuzetno visoke ocjene najboljih kuhara svijeta. Korištenjem sirovina vrhunske kvalitete dobili smo i kvalitetan proizvod kojim smo se predstavili prestižnom žiriju. Trudili smo se da opravdamo kvalitet Maze i u tome smo, dobijanjem ove nagrade, uspjeli. “ – istakao je Aldin Islamović, direktor i tehnolog kompanije AC Food.

Koliko je značajno ovo priznanje za jedan domaći brend govori i činjenica da žiri sačinjava preko 200 neovisnih članova stručnjaka, da sudije dolaze iz preko 20 zemalja svijeta i da su pomno birani na osnovu njihovog iskustva u testiranju proizvoda. Članovi žirija uključuju mnoge „Sommeliers & chefove“ iz Michelinovih restorana sa zvezdama poput El Bulli (Španija) ili Le Jules Vernes (Francuska), najboljih kuhara iz različitih europskih zemalja, poput Italije, Španije, Portugala, Belgije, Holandije, Mađarske itd. , ...

“Nakon što smo prošle godine za Mazu na Sarajevo Business Forumu osvojili priznanje za Inovaciju godine u BIH, ovo priznanje Superior Taste Award sa 3 zvjezdice, najveća je ocjena i potvrda struke i najpoznatijih svjetskih kuhara i somelijera za fantastični okus Maze u internacionalnoj konkurenciji” – izjavio je Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga.

Proizvodi su testirani „na slijepo“, što znači da kušači nisu znali imena niti porijeklo proizvoda. Svi su dobili kratki opis kategorije proizvoda, a ocjenjivali su ga prema svojoj organoleptičkoj kvaliteti slijedeći pristup temeljen na 5 međunarodnih kriterija hedonističke senzorne analize (AFNOR XP V09A standardi): prvi dojam, vid, miris, okus, tekstura (hrana) ili konačno osjećanje (za pića).

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak