Mastercard i SFF slave deceniju ponosnog partnerstva koje je obilježeno inkluzijom i inovacijama

3
Promotivni tekst

Najveći filmski događaj u Bosni i Hercegovini, ali i u regionu, Sarajevo Film Festival održava se ove godine po trideseti put, a Mastercard je već desetu godinu ponosni sponzor Festivala. Ovo partnerstvo simbolizira spoj filmske umjetnosti, inovacija i inkluzije, povezujući one koji dijele istu strast prema sedmoj umjetnosti.

Tokom proteklih deset godina, napravljeni su brojni pomaci kada je riječ o iskustvu svih posjetilaca, inkluziji i jednakosti. Mastercard je značajno doprinio razvoju aplikacije Sarajevo Film Festivala, koja omogućava korisnicima lak pristup informacijama o festivalu, jednostavnu kupovinu ulaznica i personalizirano iskustvo. Također, već četvrtu godinu zaredom podržava i Specijalnu nagradu za promoviranje rodne ravnopravnosti, čime je dodatno osnažio napore festivala u podizanju svijesti o važnosti ravnopravnosti i uključivanja žena u filmsku industriju. Ova nagrada prepoznaje i nagrađuje autorice i projekte koji se ističu u borbi za rodnu ravnopravnost, čime festival dobija dodatnu dimenziju društvene odgovornosti.

Povodom obilježavanja jubileja, direktorica kompanije Mastercard za tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore Jelena Sretenović uručila je Jovanu Marjanoviću, direktoru Sarajevo Film Festivala, zahvalnicu i osvrnula se na protekle godine uspješne saradnje.

Preminuo Fred Matić

"Slobodno mogu reći da se zahvaljujući predanosti i viziji Festivala, naše partnerstvo tokom proteklih godina razvilo u iskreno prijateljstvo. Zajedno možemo biti ponosni na sve što smo postigli tokom protekle decenije. Premda je Mastercard je tehnološka kompanija, sastavni dio našeg korporativnog identiteta je briga o održivosti i ljudima i upravo je to vrijednost koja nas ujedinjuje sa Festivalom. Pored konstantnih inovacija kada je riječ o metodama plaćanja, jedna od stavki na koju smo ponosni i za koju mogu da kažem da je kruna naše dosadašnje saradnje je svakako sponzorstvo Specijalne nagrade za promovisanje rodne ravnopravnosti. Zadovoljstvo nam je što na ovaj način imamo priliku da omogućimo da se svačiji glas čuje”, kazala je Jelena Sretenović.

Još jedna noć Sarajevo Film Festivala: Mirjana Karanović blistala na crvenom tepihu

O tome, koliko je ovo partnerstvo značajno za obje strane, svjedoče brojni uspjesi koji iz godine u godinu svim posjetiocima omogućavaju najbolje festivalsko iskustvo. S tim u vezi, direktor Sarajevo Film Festivala Jovan Marjanović je dodao:

"Ciljeve koje smo postavili na početku, u ovih deset godina, ne samo da smo ispunili, nego smo i unaprijedili. Korisnici imaju novo iskustvo plaćanja online putem, brzo, sigurno i jednostavno. Željeli smo našoj publici ponuditi inovativne i ekskluzivne ponude, zatim integrirati napredne tehnologije i rješenja za plaćanje, što bi poboljšalo praktičnost i sigurnost transakcija za naše goste i istovremeno pružilo dodatnu vrijednost kroz posebne pogodnosti. Mastercard se pokazao kao izvrstan partner. Našoj publici i gostima olakšali smo pristup filmskim projekcijama i kroz razvoje nove mobilne aplikacije Sarajevo Film Festivala, omogućujući potpuni fokus na film i uživanje u programu. I u budućnosti ostajemo na istoj strani: snažno posvećeni promoviranju kulture, filma i regionalnih talenata, što stvara čvrste temelje za daljnji razvoj".

Povodom obilježavanja jubileja, Sarajevo je posjetila i Ioana Gorganeanu, potpredsjednica marketinga Mastercarda Jugoistočne Evrope koja je u svom obraćanju kazala kako strategija kompanije ima tri stuba: zajedničku strast, nove mogućnosti i doprinos lokalnoj ekonomiji.

Meg Ryan se obratila Sarajlijama: "Onaj ko trpi agresiju može se ugledati na vas"

"Naše opredjeljenje je da korisnicima omogućimo da otkriju mogućnosti i da se povežu sa svojim strastima te dožive neprocjenjiva iskustva. Mastercard i Festival dijele zajedničku viziju i vrijednosti, a ova usklađenost učinila je naše partnerstvo prirodnim", istakla je Ioana.

Ona je naglasila i kako ove godine kreativni pristup kompanije Mastercard naglašava uključenost i slavi ideju da je crveni tepih dovoljno velik za sve, te je dodala:

"Za bosanskohercegovačko tržište ugradili smo autentični festivalski tepih koji utjelovljuje bosanskohercegovačku tradiciju, glamur crvenog tepiha i filmsku industriju. Sinergizirajući to s našim logotipom, jačamo našu predanost lokalnoj zajednici i komuniciramo našu viziju društva s jednakim mogućnostima za sve".

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (3)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak