Instalacija I love Sarajevo postavljena na platou ispred SCC-a

Promotivni tekst

Grad Sarajevo je od danas bogatiji za još jednu turističku atrakciju koja će sigurno privući pažnju građana, ali i brojnih turista.

Zanimljiva instalacija dužine 14 metara i visine 2 metra u vidu slova „I love Sarajevo“ je postavljena na platou ispred SCC-a i dio je promotivne kampanje BH Telecoma kao glavnog sponzora Sarajevo Film Festivala.

Iz BH Telecoma su rekli da su slova poklon glavnom gradu, građanima i gostima, a ova poruka, po uzoru na evropske i svjetske prijestolnice, krasit će prostor ispred SCC-a u periodu od 8. do 24. avgusta.

„Vjerujemo da će slova 'I love Sarajevo' vrlo brzo biti na listi simbola grada, mjesto koje će biti jed-nako atraktivno turistima i bh. građanima. Poruka 'I love Saraje¬vo' je sastavljena od velikih aluminijskih slova i predstavlja svojevrsnu umjetničku instalaciju. Slova će na prostoru ispred SCC-a biti postavljena za vrijeme trajanja Sarajevo Film Festivala, nakon čega ćemo ih pokloniti Gradu Sarajevu, a Uprava Grada će odlučiti o lokaciji na kojoj će trajno ostati. Do tada, nemojte propustiti priliku da među prvima napravite originalne fotografije i priče“, rekao je v.d. generalnog direktora BH Telecoma Sedin Kahriman.

Abdulah Skaka, gradonačelnik Sarajeva, je izjavio da se raduje novom partnerskom projektu sa BH Telecomom.

„Grad Sarajevo sa BH Telecomom, domaćom društveno odgovornom kompanijom, nastavlja graditi pozitivne priče. Nakon EYOF-a, ovaj put u fokusu će biti Sarajevo Film Festival. Našu uspješnu saradnju nastavljamo sa reklamnim slovima 'I love Sarajevo' koje će Gradu Sarajevu darovati menadžment naše vodeće telekomunikacijske kompanije. Time će se naš grad pridružiti porodici filmskih prijestolnica koje će poput Cannesa, Venecije i Amsterdama ubuduće krasiti ovaj reklamni brand, kojim se ponosimo i hvalimo. Ima li bolje i poželjnije reklame za jedan grad“, izjavio je gradonačelnik Skaka.

Kako je nedavno najavljeno na press konferenciji, ovo je samo jedno od brojnih iznenađenja koje je BH Telecom pripremio za građane i posjetioce Sarajeva tokom festivalskih dana u sklopu promotivne kampanje pod sloganom „Moje Sarajevo. Moja priča“.

Također od 12. augusta je na Viber marketu dostupna nova kolekcija BH Telecom stikera koju svi Viber korisnici mogu besplatno preuzeti i svakodnevnu komunikaciju učiniti mnogo zabavnijom.

Foto: BH Telecom: Od 12. augusta je na Viber marketu dostupna nova kolekcija BH Telecom stikera

Nova kolekcija od 28 naljepnica je nastavak zanimljive priče koju su komunicirali prethodni Viber stikeri BH Telecoma, a koji su u prošloj godini preuzeti više od 200.000 puta.

Pored atraktivnog dizajna i komunikacije koja je prilagođena domaćem tržištu, novi Viber stikeri tematiziraju i jubilarni 25. Sarajevo Film Festival te su dio promotivne kampanje BH Telecoma „Moje Sarajevo. Moja priča“.

Stikeri su trenutno dostupni za bh. tržište. Mogu se preuzeti za iOS i Android uređaje na http://www.viber.com/stickers/bh_telecom_bih.

Svi korisnici koji preuzmu besplatne stikere imat će automatski pristup Viber communityju „BH Telecom“ putem kojeg mogu pratiti zanimljive sadržaje i sve novosti iz ponude BH Telecoma.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak