Europski sud: Adidasov logo nevažeći
Europski sud presudio je u srijedu protiv njemačkog proizvođača sportske opreme Adidasa u dugotrajnom sporu oko loga s tri pruge, zaključivši da nije dovoljno specifičan da bi uživao pravnu zaštitu.
Drugi najviši sud Europske unije presudio je da je logo kompanije "Adidas" sa tri paralelne pruge nevažeći, jer mu nedostaje posebnost koja je neophodna za pravnu zaštitu robnih marki.
Opći sud Europske unije je tako potvrdio odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Europske unije (EUIPO) iz 2016. kojom je poništena prethodna odluka o prihvatanju te oznake, javlja Reuters a prenosi agencija Tanjug.
Njemački proizvođač sportske opreme je 2014. godine registrovao taj logo, navodeći da se sastoji od "tri paralelne pruge jednake širine primijenjene na proizvodu u bilo kom smjeru".
To je, međutim, osporila belgijska kompanija "Shoe Branding Europe", sa kojom je "Adidas" u gotovo decenijskom sporu.
Jedan od sudova EU je prošle godine presudio i da je logo "Shoe Brandinga" sa dvije pruge nevažeći, jer su pruge, kako je saopšteno, suviše slične zaštitnom znaku Adidasa.
Kompanija "Adidas" može da podnese žalbu Europskom sudu pravde.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.