Chipsy donira golove svim srednjim školama u Bosni i Hercegovini

Promotivni tekst
Chipsy donira golove svim srednjim školama u Bosni i Hercegovini

U okviru društveno – odgovorne kampanje "Otvori Chipsy, asistiraj za gol" svim srednjim školama na teritoriji Bosne i Hercegovine biće donirani kompleti golova za mali fudbal. Donacija brenda Chipsy, kompanije Marbo članice PepsiCo grupe, realizuje se uz podršku Ministarstva obrazovanja i nauke Federacije Bosne i Hercegovine i ima za cilj podsticanje fizičke aktivnosti kroz promociju sporta i rasta i razvoja djece i omladine na principima zdravih životnih stilova. Podršku kampanji "Otvori Chipsy, asistiraj za gol" dao je i proslavljeni fudbaler i bivši reprezentativac Bosne i Hercegovine Zvjezdan Misimović.

"Donacijom golova za mali fudbal svim srednjim školama na teritoriji Bosne i Hercegovine želimo da pružimo podršku zdravlju i podstaknemo omladinu da kroz fizičku aktivnost uspostave zdrave navike. Društveno odgovorno poslovanje i briga o zajednici u kojoj poslujemo predstavlja dio PepsiCo poslovne filozofije, a borbu protiv gojaznosti među djecom školskog uzrasta upravo vidimo kao najbolju investiciju u budućnost Bosne i Hercegovine. Donacija koju realizujemo je još jedna u nizu aktivnosti koje sprovodimo kao dio podrške prevenciji gojaznosti kod djece i odraslih", izjavio je Nuno Pinto Leite generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan.

Sekretar Ministarsva obrazovanja i nauke u Vladi Federacije Bosne i Hercegovine, Alden Kajtaz, se zahvalio kompaniji Marbo Product na pokazanoj društvenoj odgovornosti i ocijenio je da su golovi nešto što će srednjim školama biti izuzetno korisno.

"Na ovaj način će srednjoškolci u BiH, imati priliku da se aktivno bave sportovima, uživaju u fizičkoj aktivnosti, ali i razvijaju timski duh i fer plej. Također bavljenje sportom je najbolji način da se mladi izbore sa gojaznošću koja je postala jedan od vodećih zdravstvenih problema i u tom uzrastu", izjavio je Sekretar Ministarstva obrazovanja i nauke FBiH, Alden Kajtaz.

Kampanja "Otvori Chipsy, asistiraj za gol" svojevrstan je nastavak kampanje "Pokaži fudbalsku strast" u okviru koje je kompanija Marbo Product donirala setove lopti svim osnovnim školama u Bosni i Hercegovini i regionu. Golovi će ovoga puta biti donirani svim srednjim školama u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini.

PepsiCo Zapadni Balkan

Tokom 13 godina poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, nakon akvizicije Marbo Producta, kompanija PepsiCo investirala je u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. PepsiCo Zapadni Balkan izdvojio se kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u regionu sa brendovima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, koji su postali dio globalnog PepsiCo portfolija. Lokalni portfolio proširen je svjetski poznatim PepsiCo brendovima: ovsene pahuljice Quaker i čuveni tortilja čips Doritos, a od 2019. godine kompanija je u BiH preuzela i distribuciju globalnih brendova bezalkoholnih pića - Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton.

Proizvodnja se odvija u dvije fabrike - u Magliću kod Bačkog Petrovca i u Laktašima kod Banja Luke, dok prihod od prodaje i obim izvoza pokazuju rast iz godine u godinu. Posebna pažnja je posvećena ljudima, njihovoj edukaciji i osnaživanju, a kompanija je već sedmu godinu zaredom dobitnik priznanja Top Employer za poslovanje u Srbiji, kao i tri Top Employer priznanja za poslovanje u Bosni i Hercegovini. Rezultati poslovne filozofije vidljivi su i kroz odgovorno poslovanje i saradnju s domaćim partnerima i dobavljačima, kao i brojne inicijative za lokalnu zajednicu i zaštitu životne sredine kroz primjenu savremenih tehnologija za smanjenje emisije C02, smanjenje potrošnje električne energije i vode, kao i povećanje reciklaže.

Za više informacija posjetite pepsico.rs.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak