Aldijana Rakić, članica Uprave ASA Banke: Građanima je bitna sigurnost i stabilnost

Promotivni tekst
Aldijana Rakić, članica Uprave ASA Banke: Građanima je bitna sigurnost i stabilnost

Ocjene Međunarodnog monetarnog fonda i Svjetske banke pokazuju da je globalna ekonomija u ozbiljnoj krizi, što potvrđuje već prisutna rastuća inflacija, ali i usporeni ekonomski rast.

Evropska centralna banka je, zbog opasnosti da kriza preraste u recesiju, započela borbu protiv inflacije i to podizanjem kamatnih stopa. Posljedice ovih korektivnih mjera građani BiH su osjetili početkom septembra kada su pojedine banke počele sa primjenom novih kamatnih stopa.

Najveća domaća Banka tada je donijela odluku da neće povećavati kamatne stope do kraja godine, a sada je prilagodila i svoju ponudu kredita, te na tržište plasirala Nenamjenski i zamjenski kredit i to sa fiksnom kamatnom stopom, o čemu smo razgovarali sa Aldijanom Rakić, članicom Uprave ASA Banke.

ASA Banka nedavno je pitala građane Mostara, Sarajeva, Tuzle i Zenice šta im je najvažnije u procesu odabira kredita. Koliko ste uzeli u obzir trenutne potrebe građana pri kreiranju novog proizvoda na tržište?

ASA Banka ima poseban senzibilitet za potrebe bh. stanovništva kojem želi olakšati svakodnevnicu. Zato smo odlučili da direktno pitamo građane šta im je bitno kod kredita. Odgovori koje smo dobili pokazali su da je građanima prilikom donošenja odluke o kreditu, pored transparentnosti i brzine obrade kredita, najvažnije da se ugovorena kamatna stopa ne mijenja, odnosno da je fiksna.
Vrlo smo ozbiljno shvatili ove poruke i tako smo na tržište plasirali Nenamjenski i zamjenski kredit sa fiksnom kamatnom stopom, jer ova izazovna vremena pokazuju kako je građanima još važnija stabilnost i sigurnost po kojoj je ASA Banka prepoznatljiva na tržištu.
Vodeći se potrebama naših postojećih klijenata, još ranije smo obećali da se kamate na već izdate kredite neće povećavati, a sad smo odlučili da istu mogućnost pružimo i novim klijentima za kredite.
Ova ponuda podrazumijeva nepromjenljivu kamatnu stopu kroz ugovorno razdoblje trajanja kredita, odnosno visina kamate je određena prilikom potpisivanja ugovora i ista je od početka do kraja otplate. Time kredit sa fiksnom kamatnom stopom u nesigurnim vremenima predstavlja najmanji rizik za korisnike.

Ovo nije prvi put da ASA Banka svoje proizvode i usluge prilagođava specifičnim potrebama klijenata. Nedavno ste pokrenuli dvije interesantne kampanje u okviru kojih su u ponudi program lojalnosti i povrat novca prilikom kupovine avio-karte. Možete li predstaviti ove proizvode?

Potrebe i preferencije naših klijenata, ali i tržišta u cjelini u fokusu su ASA Banke, zbog čega vrlo odgovorno i proaktivno pristupamo njihovom razumijevanju. Vođeni ovim principima, ASA Banka ima najveći program lojalnosti „Naša srijeda“ koji klijentima pruža mogućnost kupovine kvalitetnih proizvoda uz popuste kod značajnog broja partnera. Pored pogodnosti planske kupovine, klijenti kupujući svake srijede imaju priliku ostvariti značajne uštede na proizvode kao što su tehnika, kućanski aparati, odjeća, obuća, kozmetika i namirnice za dom, te posebne popuste i bodove na benzinskim pumpama sa kojim imamo saradnju.

Još jedan segment koji smo prepoznali kao vrlo važan klijentima jesu putovanja. Upravo zato smo ostvarili saradnju sa Međunarodnim aerodromom Sarajevo kroz program „Zajedno stvaramo uspomene“, u okviru kojeg svi klijenti koji obave online kupovinu avio karata koristeći Mastercard karticu ostvaruju pravo na povrat novca u iznosu od 100 KM po svakoj kupljenoj karti. Ovom saradnjom, osim što smo klijentima omogućili pogodnosti prilikom putovanja, promovisali smo i online platformu Međunarodnog aerodroma Sarajevo, te još jednom potvrdili da ASA Banka posebnu pažnju poklanja digitalizaciji usluga. Uz sve navedeno ASA Banka kontinuirano osluškuje potrebe građana u lokalnim sredinama, te smo orjentirani prema osnaživanju domaće privrede kroz različite kreditne linije za mala i srednja preduzeća. Posljednji primjer su kreditne linije koje plasiramo u saradnji sa Kantonom Sarajevo i Općinom Novo Sarajevo. Sličnu saradnju imamo i sa drugim kantonima i općinama u cijeloj BiH.

Naravno, i dalje nastavljamo raditi na istom principu kontinuirane analize tržišta, kako bismo pravovremeno kreirali još kvalitetniju i raznovrsniju ponudu proizvoda i usluga.

Šta građani BiH mogu očekivati od ASA Banke u budućnosti?

ASA Banka nastavlja profesionalno i odgovorno realizovati svoje poslovne aktivnosti, pružajući potrebnu podršku građanima i poslovnim subjektima u Bosni i Hercegovini, čime će dodatno ojačati poziciju pouzdanog i snažnog partnera.

Prema istraživanju koje je u julu ove godine sprovela IPSOS agencija CAWI metodom prikupljanja podataka, o zadovoljstvu građana službenicima i bankarima, naši zaposlenici su dobili izuzetno visoke ocjene kada su u pitanju ljubaznost, stručnost ali i orijentisanost na rješavanje potreba. Ponosni smo na ove rezultate jer su dodatni pokazatelj bliskosti koju klijenti osjećaju sa ASA Bankom. Istovremeno, ovo je potvrda da je brend ASA Banke prepoznat kao dio zajednice.
Dosadašnjim uspješnim poslovanjem stvorili smo jaku osnovu za razvoj novih projekata čija implementacija će dodatno unaprijediti korisničko iskustvo za sve kategorije naših klijenata. Angažman stručnog i profesionalnog osoblja, uz veliku mrežu Poslovnica i bankomata, dat će svakako značajnu podršku ostvarenju poslovnih ciljeva ASA Banke. Svjesni smo odgovornosti koju imamo kao treća najveća banka na tržištu, te istovremeno ponosni da smo zadržali povjerenje klijenata kroz sve aktivnosti i izazove u proteklom periodu. Stoga ostajemo predani izgradnji zdravog i održivog finansijskog sistema koji ide u korak sa savremenim trendovima, koji nam istovremeno omogućuje jačanje partnerstva sa našim klijentima, a sve u cilju rasta domaće ekonomije, prosperiteta pojedinaca i cjelokupnog društva.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak