Stigle prve fotografije: Volkswagen priprema redizajn Golfa 8
Iako su SUV modeli u proteklom periodu preuzeli primat u prodaju u odnosu na kompakt automobile, VW ostaje vrlo važnan model za njemačkog auto-proizvođača.
Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schafer potvrdio je da je redizajn u sredini životnog ciklusa za osmu generaciju Golfa planiran za 2024. godinu.
Trenutna osma generacija Golfa izvorno je predstavljena 2019. godine, pa nije iznenađenje da Volkswagen planira osvježiti model nakon 5 godina. Općenito, VW grupacija ima prilično suptilan pristup faceliftingu, no to ne znači da Golf neće doživjeti značajne vizuelne i tehnološke izmjene.
Dirljivo pismo zaposlenika OŠ Prečko: Srca su nam slomljena, ali niste sami. Tuga je cijena ljubavi
Prototipi redizajniranog Golfa 8 već su primijećeni na cesti, ali se još uvijek skrivaju ispod karoserije trenutnog modela. CarScoops je izradio prikaze mogućih promjena koji će ostati prepoznatljiv u velikoj mjeri, poštujući nasljeđe kultnog kompakta i VW-ov evolucijski pristup modelu.
Iako će ostakljeni dio i profil biti preneseni, novi branici s redizajniranim usisnicima mogli bi pomoći da model dobije svjež izgled. Što je još važnije, nova LED grafika za prednja i stražnja svjetla mogla bi biti inspirirana ID porodicom električnih modela. VW će vjerojatno zadržati različite bodykitove za GTI/GTD/GTE i R opremu. Međutim, očekuje se da će čak i osnovni Golf imati više sportski izgled od svog prethodnika, slično onome što se dogodilo s redizajniranim VW-om ID.3.
Što se tiče unutrašnjosti, središnji dio dobit će znatno veći zaslon osjetljiv na dodir koji izgleda vrlo slično 15-inčnoj jedinici koja se nalazi u potpuno električnom VW-u ID.7. Međutim, opcija je 12-inčni zaslon poput onog u ID.3, koji je još uvijek veći od trenutnog Golfovog 10-inčnog.
Volkswagen je obećao da će se riješiti kontrola osjetljivih na dodir na volanu, a Golf bi mogao biti jedan od prvih modela koji će se vratiti fizičkoj dugmadi.
Osvježeni Golf također bi mogao dobiti nove materijale poboljšane kvalitete i nove tehnološke značajke poput digitalno kontroliranih "pametnih ventilacijskih otvora".
Nadalje, očekujemo izdašniju dozu naprednih sustava za pomoć u vožnji (ADAS), uz središnji zračni jastuk koji je uveden u modelsku godinu 2023., što je omogućilo pet zvjezdica na EuroNCAP ocjeni. Osvježeni Golf temeljit će se na poboljšanoj verziji MQB Evo arhitekture, koju će također koristiti mehanički povezani Tiguan i veći Passat Variant.
Što se tiče pogonskih sklopova, dorađeni model će najvjerojatnije biti posljednji Golf s pogonom na unutarnje sagorijevanje, prije nego što VW postane isključivo električna marka 2033. godine. Zbog toga, ispod haube neće biti nikakvih iznenađenja. Ažurirani 1.5 TSI Evo2 četverocilindrični benzinski motor s turbom nalazit će se u središtu ponude s blagom hibridnom tehnologijom.
1.0 eTSI također mogao dobiti neka ažuriranja kako bi poboljšao svoje ekološke karakteristike. Ne znamo hoće li se 2.0 TDI pojaviti posljednji put prije odlaska dizelaša. Međutim, 2.0 TSI će se sigurno vratiti u GTI i R izvedbe, vjerojatno uz malu dozu elektrifikacije, piše Auto Klub.
Veći naglasak bit će stavljen na eHybrid/GTE koji bi mogao dobiti plug-in sustav sljedeće generacije temeljen na 1.5 TSI i sedam-stupanjskim DSG-om umjesto starog 1.4 TSI-a i šest-stupanjskih DSG postavki koje se trenutno koriste.
U pripremi novi električni Golf: Imat će i GTI verziju
VW je nagovijestio kombiniranu izlaznu snagu do 272 KS za svoje buduće plug-in hibride, zajedno sa značajno povećanim dometom bez emisija do 100 km zahvaljujući paketu novih baterija.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.