Povratak u budućnost: Predstavljena nova generacija Mercedesa G-klase

J. M.
Sajam North American International Auto Show (NAIAS) u Detroitu bio je mjesto promocije dugo očekivane nove generacija Mercedesa G-klase.

Kralj terenaca je tako spreman za ulazak u petu deceniju života jer je prva generacija lansirana još 1979. godine.

Tajna dugovječnosti legendarnog Geländewagena je u klasičnom dizajnu, oštrim linijama koje je nova generacija preuzela od praoca iz 1979. godine.

Foto: Daimler

Izvrsne terenske sposobnosti su ono što krasi sve G-klase, a nova generacija dobila je moderne asistent sisteme, bolju upravljivost i visoki nivo sigurnosti.

Novi Mercedes G-klase je 53 milimetra duži i 121 millimetar širi od prethodnika, čemu treba dodati harmoničnije prevjese, potom otvore točkova i branike snažnije integrirane u karoseriju. Rezultat je iznenađujuće harmoničan izgled automobila klasičnog dizajna.

"Nova G-klase ostaje G-klasa, smao poboljšana", kaže Ola Källenius, član upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovoran za razvoj u Mercedesu.

Foto: Daimler

Na polju tehnike zadržana je šasija sa dva uzdužna profila, te tri 100-postotne blokade diferencijala, pri čemu su šasija i ovjes dotjerani u suradnji s Mercedesovim sportskim odjeljenjem AMG.

Težina vozila smanjena je za 170 kilograma korištenjem materijala poput ultračvrstog čelika i aluminija, dok je u isto vrijeme torziona krutost povećana za 55 procenta.

Novi  Mercedes G-klase ima 242 mm klirensa između osovina, može savladavati vodene prepreke dubine 70 cm, prilazni ugao od 31 stepena, ugao kosine 26 stepeni...

Foto: Daimler

Na početku prodaje kupcima će biti dostupan Mercedes G 500 s 4,0 litarskim V8 biturbobenzincem snage 422 "konja" i najvišeg obrtnog momenta 610 Nm. Za prijenos snage na sva četiri točka brine 9-stepeni automatski mjenjač 9G Tronic.

Prije zvanične premijere Mercedes je objavio slike unutrašnjosti koja krije  brojne novine zbog ugradnje modernih infotainment sistema, digitalnog kokpita, specijalnog off-road zaslona s informacijama o visini, nagibu, kompasu, aktiviranim blokadama diferencijala...

Cijena? Ostala je na nivou prethodnika: 107 hiljada eura.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak