I Kinez može izmamiti uzdahe: Coupe SUV kojem je Volvo XC40 donirao tehniku
Kineski automobilski proizvođač Geely zvanično je predstavio i počeo proizvodnju modela FY11. Riječ je o coupe SUV-u koji je preuzeo tehniku Volva XC40, što ne treba čuditi obzirom na činjenicu da je Geely vlasnik švedskog premijum proizvođača.
FY11 je prvi Geelyjev model koji je postavljen na kompaktnoj modularnoj platformi (CMA), zajednički razvijenoj s švedskim Volvo Cars.
I izgled potpisuju dizajneri Volva, doduše na privremenom radu u Kini: Guy Bergoin i Peter Horbury. Oni su kreirali zaista atraktivan automobil dužine 4605 mm s međuosovinskim rastojanjem od 2700 mm. Poređenja radi, Volvo XC40 ima jednak međusovinski razmak, ali je 18 cm kraći.
Automobil je dobio matrične LED farove, prilično agresivno lice, coupeovsku siluetu, zadnji odbojnik s dvije ispušne cijevi, a posebno atraktivni djeluju 20-inčni točkovi.
Osim platforme, Volvo XC40 je Geelyju FY11 donirao i motore. Pod haubom verzije koja je prikazana novinarima, nalazi se švedski 2,0 litarski turbobenzinac koji je minimalno prigušen i razvija 238 KS. Motor je uparen s 8-stepenim Aisin automatskim mjenjačem, a snagu prenosi na sva četiri točka.
Na domaćem kineskom tržištu bit će dostupna i hibridna verzija koja uključuje 1,5 litarski 3-cilindraš (177 KS), elektromotor i 7-stepeni mjenjač s dvostrukiom kvačilom.
Oprema Geelyja FY11 ne zaostaje za najskupljim premijum modelima i kupcima donosi, između ostalog, adaptivni tempomat, sisteme za automatsko kočenje, zadržavanje u traci, izbjegavanje sudara, funkcija detekcije lica vozača, praćenje mrtvog ugla, parking asistent, bežično punjenje pametnih telefone i druge opcije koje se mogu naći u Volvo modelima.
Još nije objavljena cijena za domaće tržište, no prema nezvaničnim podacima crossover će koštati najmanje 150 hiljada yuana, odnosno 39 hiljada maraka.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.