Geely GE11: Izgleda kao Tesla, vozi se kao Tesla, košta "pola cijene" Tesle
Neobično ime za naše uho, no izvori iz Kine dodaju da će izvozne verzije ipak imati neki drugi naziv. Istovremeno, kompanija je podijelila nove detalje o automobilu, čija je dužina 4.736 mm, a međuosovinsko rastojanje naraslo je na 2.700 mm.
Opremljen električnim motorom koji razvija 163 KS i 250 Nm najvišeg obrtnog momenta, Geely GE11 ima dvije opcije kada je riječ o baterijama.
Početna verzija ima bateriju kapaciteta 51,9 kWh što dozvoljava vožnju do 410 km s jedim punjenjem. Postoji i baterija kapaciteta 61,9 kWh za voznu autonomiju od 500 km. Performanse su u oba slučaja identične: 8,8 sekundi za ubrzanje do 100 km/h i maksimalna brzina 150 km/h.
U unutrašnjosti pažnju privlači mali ekran s instrumentima ispred vozača, volan s dva kraka, multimedijalni ekran od 12,3 inča na centralnoj konzoli i masivni središnji tunel s dugmetom za pokretanje motora i selektorom prijenosa.
Kineski trgovci dobit će Geely GE11, odnosno Jihe A, u drugom kvartalu ove godine. Kompanija je počela primati narudžbe kupaca koji, uz državne subvencije za električne automobile, trebaju platii oko 200 hiljada yuana (nešto više od 50 hiljada maraka).
To je dvostruko manji iznos od cijene koju u Kini treba platiti za Teslu Model 3, uporedivi električni automobil koji je, doduše, nešto snažniji i dinamičniji. No, i Geely ima svoje adute, prije svega tehničke resurse švedskog premium proizvođača Volvo.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.