Citroën Berlingo: Bh. promocija treće generacije francuskog "univerzalca"
Još od lansiranja prije 22 godine Berlingo je bio i ostao jedan od lidera klase funkcionalnih automobila koji nude dosta prostora, a dostupni su u putničkoj i dostavnoj verziji. To je drugi najprodavaniji model za slobodno vrijeme u Europi koji je od 1996. do danas pronašao put do 3,3 miliona kupaca.
Novi Berlingo preuzeo je elemente identiteta dizajna marke Citroën, poboljšan je u pogledu modularnosti i prostora u unutrašnjosti vozila kako bi olakšao svakodnevno korištenje.
Berlingo je sada dostupan u dvije veličine – M (dužine 4,4 metra) i XL (4,75 metara), s pet ili sedam mjesta.
Budući kupci imaju tri pojedinačna stražnja sjedala jednostavnog uklanjanja, ravnu podnicu do sklopivog sjedala suvozača, utovar predmeta dužine do 2,70 m (3,05 m u produženoj izvedbi XL)...
Zapremina prtljažnika povećana je za 100 litara i sada dostiže 775 litara u izvedbi M, odnosno 1050 litara (XL u konfiguraciji s pet sjedala). Pristup prtljažniku je jednostavan zahvaljujući podižućem prozoru na stražnjim vratima i pokrovu prtljažnika podesivom u dva nivoa.
Dvoja široka bočna klizna vrata opremljena su električnim podizačima stakala, a nova generacija višenamjenskog krova Modutop nudi više svjetlosti.
Citroënovi dizajneri poklonili su Berlingu moderniji i robusniji izgled, s pomaknutim vjetrobranskim staklom te višim i kraćim prednjim krajem. Prednji kraj usklađen je s novim identitetom marke Citroën, s dvostrukim svjetlosnim potpisom te personaliziranim i okruglim svjetlima za maglu.
Siluetu obilježavaju Airbump umeci na dnu vrata, dok je unutrašnjost dotjerana i opremljena modernim infotainment sistemima i praktičnim detaljima (četiri tehnologije povezivanja kao što su CITROËN Connect Nav ili bežično punjenje za smartphone).
Inžinjeri zaduženi za razvoj podvozja odabrali su zanimljiv koncept. Novoj platformi EMP2 na prednjem kraju – kojom se dobiva bolja upravljivost (električni servo upravljač, radijus okretanja), smanjila težina, omogućilo korištenje najnovijih sistema pomoći u vožnji – na zadnjoj osovini dodata je konstrukcijska osnova prethodnog Berlinga, kako bi se dobilo više tovarnog prostora i optimizirala korisna širina između unutrašnjih blatobrana.
U novi Berlingo ugrađeno je 19 tehnologija za pomoć u vožnji kao što su head-up display u boji, prilagodljivi tempomat s funkcijom zaustavljanja, električna parkirna kočnica, kamera za vožnju unatrag/Top Rear Vision, Grip Control s funkcijom Hill Assist Descent ili elektronski nadzor stabilnosti prikolice...
Kupci mogu birati između tri verzije novog 1,5 litarskog turbodizelaša BlueHDi (75, 100, 130 KS) i dobro poznatog 3-cilindričnog benzinca 1.2 PureTech (110 KS), a novost je 8-stepeni automatski mjenjač u kombinaciji s najjačim dizelašem.
Na bh. tržištu novi Berlingo startuje po cijeni od 31.418 KM (dizelski Berlingo Live M BlueHDi 75), odnosno 31.605 KM za benzinac Berlingo Live M PureTech 110 S&S BVM6.
U baznom nivou opreme Live M dobiju se, između ostalog, ručni klima uređaj, sigurnosni sistemi (ESP, ASR, ABS, AFU), sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici HILL ASSIST, prednji i bočni zračni jastuci za vozača i suvozača, zračne zavjese za putnike u oba reda, aktivni sistem za alarmiranje kod nenamjernog prelaska vozne trake, prepoznavanje prometnih znakova za ograničenje brzine, Active Safety Break (kočnica s funkcijom za prepoznavanje pješaka do 60 km/h), automatsko paljenje dnevnih svjetala, centralni 3,5-inčni ekran na instrument ploči u boji, tempomat i limitator brzine, vozačevo sjedalo podesivo po dužini, visini i nagibu, električno podizanje prednjih stakala, autoradio RD6 (USB, Bluetooth, AUX), detektor niskog pritiska u gumama, Airbump…
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.