VW koji je rođen prerano: Kupujte ako možete jer mu vrijednost raste
Legendarna "dvojka", tada već sedam godina prisutna na tržištu, odbrojavala je dane do dolaska nasljednika, a VW je od 1986. u ponudi imao Syncro verziju Golfa s pogonom na sva četiri točka.
Ipak, šefovi Volkswagena odlučili su lansirati Country koji je zamišljen kao dodatna verzija Golfa CL Syncro. U odnosu na obični Syncro ovjes Countryja je podignut 63 mm (na 180 mm) što je - zajedno s rezervnim točkom na poklopcu prtljažnika, plastičnim trepavicama za zaštitu pragova i podvozja - novom modelu dalo optiku pravog terenca.
Ipak, Country se nije mogao pohvaliti pretjeranim off-road sposobnostima jer pogon 4x4 – razvijen u kompaniji Magna Steyr Puch u Grazu, gdje je Country i silazio s trake – nije imao blokadu diferencijala.
VW Golf Country pokretao je 1,8 litarski benzinac (98 KS), na kraju je ponuđena i verzija Country GTI s 107 konja, a bilo je nekoliko posebno opremljenih i obojenih edicija.
Za 18 mjeseci prodato je svega 7.735 primjeraka terenskog Golfa prije nego je prekinuta proizvodnja u decembru 1991.
Malo ko je tada mogao očekivao da će Golf Country doživjeti zakašnjelu slavu. Pokazalo se da je ovaj model bio prethodnik klase SUV (Sport Utility Vehicle) koju će 1994. godine pokrenuti u velikom stilu Toyota RAV4.
A zapravo je Golf Country prepisao koncept američkog AMC Eaglea koji je još 1979. prvi stekao status "terenca za slobodno vrijeme".
Bilo kako bilo, VW Golf Country je rođen prerano, a danas se ubraja u automobile s najvećim potencijalom na tržištu polovnjaka. Malobrojne proizvedene primjerke teško je naći za manje od 10.000 eura, a cijena stalno raste.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.