Velika privilegija: Osam stvari koje morate znati o kupovini Ferrarija
Italijanska kompanija Ferrari pravi neke od najluksuznijih modela automobila na svijetu, a njihovi modeli znaju koštati i po više miliona dolara.
Imati Ferrarija je velika privilegija. Ovaj brend spada među elitnu grupu proizvođača automobila, i posjedovati njihov model je za mnoge san.
Ipak, ako se nađete u mogućnosti da kupite ovaj automobil, portal The Manual donosi osam stvari koje morate znati o kupovini i posjedovanju Ferrarija.
Policija blokirala ulaze prema Igmanu: Planina ispunjena posjetiteljima unatoč gužvama
Ne možete ga prodati
U prvih godinu dana, Ferrari zadržava određena prava na svoj model. Drugim riječima, ako želite prodati automobil u prvih godinu dana, to ne smijete uraditi bez da prije toga obavijestite kompaniju.
Ovo pravilo je uvedeno da ekskluzivne modele vlasnici ne bi preprodavali po većim cijenama, kako bi došli do brzog profita.
Ne smijete modificirati model
Kada kupujete Ferrarija, kompanija će vam izaći u susret u maksimumu svojih mogućnosti. To znači da će sve biti urađeno onako kako vi želite, dok god je to u ponudi ovog proizvođača.
Ipak, to isto tako znači da ne smijete modificirati vaš novi automobil. Svi dijelovi moraju biti iz Ferrarijeve fabrike, ne smijete pokrivati znak, ne smijete koristiti boju koja nije odobrena i ne smijete mijenjati ništa u motoru. Ako prekršite ova pravila, gubite pravo na garanciju te će vam, potencijalno, biti zabranjeno kupiti Ferrari u budućnosti.
Ferrari temeljito provjerava sve svoje kupce
Ne možete samo ušetati u salon ove ekskluzivne marke i uzeti svoj novi automobil. Bez obzira na to da li je riječ o standardnom ili limitiranom modelu, kupovina Ferrarija podrazumijeva dugu provjeru.
Ona uključuje vaše finansijske mogućnosti, ali i provjeru vaše vožnje. Iako nikada nisu otkriveni detalji šta to tačno Ferrari provjerava o vašoj vožnji, pretpostavlja se da se radi o provjeri kazni za vožnju.
Ulazak na Ferrari VIP listu je skoro pa nemoguć
I kada kupite Ferrarija, ulazak na njihovu VIP listu je skoro pa nemoguć. Čak i najbogatiji ljudi na svijetu ne mogu doći na listu za kupovinu ekskluzivnih modela ovog proizvođača.
Ferrari svoje zahtjeve za ulaz na VIP listu nikada ne otkriva, ali znamo da bogatstvo nije glavni faktor. Pretpostavlja se da najviše cijene koliko bi za brend Ferrari bilo pametno da se baš vas vidi u njihovim automobilima.
Očuvanje Ferrarija košta mnogo novca
Ferrarijevi modeli koštaju od nekoliko stotina hiljada do nekoliko miliona dolara. Kupovinom vaši troškovi ne staju - oni tek počinju.
Čak i kada je riječ o malim popravkama, oni mogu koštati više hiljada dolara. Također, Ferrariji se rijetko voze kod lokalnog mehaničara, već se skoro uvijek bira autorizovani Ferrarijev servis.
Kupovinom Ferrarija ulazite u ekskluzivan klub
Kada počnete da vozite Ferrarija, to nije samo promjena vašeg vozila, već načina života. Zbog ekskuzivnosti kupovine ovog modela, ali i zbog toga što će vam na početku trebati mnogi savjeti o održavanju, okružit ćete se novim ljudima.
Ne samo da ćete dobiti savjete o održavanju vašeg novog automobila, već ćete dobijati pozive na socijalne događaje, druženja, a možda ćete dobiti potpuno novu grupu prijatelja.
Budite spremni na visoku potrošnju
Jedna od najboljih stvari u svakom Ferrariju je njegov motor. Bilo da se radi o V8 ili V12 motoru, jednostavno to je zaštitni znak Ferrarija. Ipak, dolazi i s nekim negativnim stranama.
Najveći problem s motorom je svakako visoka potrošnja. Morate biti spremni na potrošnju koja će lagano prelaziti 12 litara na 100 kilometara.
Pored Ferrarija, trebat će vam još jedan automobil
Ferrari je automobil prestiža i luksuza, ali vam jednostavno ne može biti jedino vozilo. Koliko god bilo primamljivo voziti ovu zvijer svaki dan, to je skoro pa nemoguće.
Većina vlasnika Ferrarija svog ljubimca vozi oko osam hiljada kilometara godišnje. Jednostavno, ako ga budete više vozili, puno je veća potrošnja i mnogo veći troškovi održavanja - koji su svakako visoki.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.