Najuspješniji mjesec u historiji SEAT-a

Promotivni tekst
SEAT je u maju ove godine postavio novi prodajni rekord. Globalno je zabilježen porast isporuka za 15,5 posto na 49.200 vozila (2017: 42.600) i time je oboren rekord iz 2000. godine kada je prodato 48.400 vozila.

U prvih pet mjeseci 2018. godine, SEAT je također postigao rekordnu prodaju, te je premašio prodajni rekord iz 2000. godine (229.000 vozila). Isporučeno je 238.500 vozila širom svijeta, što je za 18,5 posto više u odnosu na isti period 2017. godine (201.300).

"Rezultat iz maja nam omogućava da zadržimo status jednog od najbrže rastućih br,ndova u Europi. Naši rezultati su porasli najmanje za 14 posto na glavnim europskim tržištima, a više od 20 posto na tržištu Italije. Rastemo brže nego što smo očekivali, najviše zahvaljujući novom modelu Arona, koji se pridružio uspjehu modela Ibiza, Leon i Ateca. Očekuje nas izazovna druga polovina godine zbog novog WLTP procesa homologacije, ali trudit ćemo se da održimo stopu rasta do kraja godine”, izjavio je Wayne Griffiths, potpredsjednik SEAT-a za prodaju i marketing.

Veliki rast prodaje u 2018. godini ostvaren je i na večini tržišta na kojima SEAT posluje, predvođen španskim tržištem, gdje je kompanija u periodu od januara do maja isporučila 50.400 vozila (+14,3 posto).

SEAT

SEAT je tržišni lider s velikom razlikom u odnosu na konkurenciju, a Leon i Ibiza su dva najprodavanija modela na tržištu. Prodaja u Njemačkoj zabilježila je plus od 19,3 posto, te je dostigla brojku od 46.100 vozila, dok je u Velikoj Britaniji zabilježen trend rasta od više od 19 posto , pa je isporučeno 29.400 vozila.

Prodaja je također znatno porasla u Francuskoj (12.500; +14,8 posto) i Italiji (10.700; +22,5 posto). Alžir je tržište gdje je prodaja SEAT-a najviše rasla, zahvaljujući novoj generaciji modela Ibiza (10,700), koja se lokalno proizvodi.

Pozitivan trend i u zemljama poput Austrije (9.800; + 25,7 posto), Belgije (5.000; +36,5 posto), Portugala (4.500; +27,6 posto) i Holandije (4.200; +29,8 posto).

SEAT će na na svjetskoj trgovačkoj konferenciji otkriti strategiju za budućnost SEAT će od 12. do 14. juna na trgovačkoj konferenciji u Berlinu okupiti 2.400 importera i investitora iz svjetske trgovačke mreže Seata .

Na konferenciji će trgovačkoj mreži biti prezentirana strategija i planovi za budućnost , kao i planovi za tekuću godinu vezano za predstavljanje novog modela Tarraco, velikog SUV-a s trećim redom sjedišta, te model CUPRA Ateca.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak