Istraživači upozoravaju na opasan problem: Automobili su postali uređaji za prisluškivanje

0
Radiosarajevo.ba
Istraživači upozoravaju na opasan problem: Automobili su postali uređaji za prisluškivanje

Zaštita ličnih podataka vozača koje prikupljaju proizvođači automobila je na zabrinjavajuće niskom nivou, ustvari, može se reći da ona zapravo ne postoji.

Poražavajuće otkriće neprofitne organizacije Mozilla Foundation otkriva da vlasnici automobila nemaju gotovo nikakve kontrole nad prikupljenim ličnim podacima.

"Čini se da su automobili stvarno prošli ispod radara privatnosti i stvarno se nadam da možemo to popraviti jer je zaštita zaista grozna", rekla je Jen Caltrider, voditeljica istraživanja.

Sestra preminule Džejle Drapić u teškom stanju zbog zuba: 'Liječila se kod istog stomatologa'

"Automobili imaju mikrofone i ljudi u njima vode razne osjetljive razgovore. Isto tako, auti imaju kamere okrenute prema van, ali i prema putničkoj kabini. Osim ako se ne odluče za korišteni automobil, kupci nemaju puno opcija", kaže Caltrider.

Automobili su dobili najlošiju ocjenu za privatnost među više od desetak kategorija proizvoda, uključujući uređaje za praćenje fitnessa, aplikacije za reproduktivno zdravlje, pametne zvučnike i druge povezane kućanske uređaje.

Evo kako je nastao najpoznatiji sprej na svijetu: Legendarni WD-40

Ni jedna od 25 automobilskih marki čije su obavijesti o privatnosti pregledane nije ispunila minimalne standarde privatnosti.

Čak 19 proizvođača automobila tvrdi da mogu prodati vaše lične podatke. Polovica će podijeliti vaše podatke s Vladom ili tijelima za provođenje zakona 'na zahtjev', i to bez sudskog naloga.

Samo Renault i Dacia nude vozačima mogućnost brisanja podataka.

Njemačka autoindustrija u problemima: Gube konkurentnost, očekuju se promjene

"Većina automobila danas je postala uređaj za prisluškivanje na točkovima" - rekao je Albert Fox Cahn, saradnik za tehnologiju i ljudska prava u Harvardovom Carrovom centru za politiku ljudskih prava.

"Elektronika za koju vozači plaćaju sve više novca prikuplja sve više podataka o njima i njihovim putnicima. Radi se o invazivnom pretvaranju privatnosti vlastitog automobila u prostor za nadzor", zaključio je Cahn, piše Jutarnji.hr.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak