Njemačka autoindustrija u problemima: Gube konkurentnost, očekuju se promjene
Njemačkoj prijeti gubitak statusa velesile automobilske industrije, upozorila je u ponedjeljak, 4. septembra predsjednica Njemačkog udruženja automobilske industrije (VDA) Hildegard Mueller uoči sajma IAA Mobility.
"Njemački proizvođači možda i mogu opstati bez reformi, ali Njemačka bi izgubila status automobilskog središta", rekla je šefica udruženja.
Ključni su problemi po Mueller prekomjerna regulativa, spore političke odluke i nepostojanje pravnog okvira za pitanja poput umjetne inteligencije.
Zelenski pred najtežom odlukom, ovako više ne ide: Amerika je dala jasan zahtjev, može li ispuniti?
Na prvom je mjestu ipak struktura troškova, rekla je, zbog koje međunarodna konkurentnost Njemačke 'dramatično' slabi.
"Posebno su troškovi energije znatno veći u Njemačkoj nego u drugim velikim prozvođačima automobila", precizirala je Mueller.
Evo kako je nastao najpoznatiji sprej na svijetu: Legendarni WD-40
Automobilska industrija traži od države da privremeno subvencionira cijenu električne energije kako bi spriječila odlazak proizvođača baterija iz Njemačke odnosno kako bi privukla strane kompanije u najveću europsku privredu.
Prošle sedmice vlada je kompanijama najavila porezno rasterećenje u visini 32 milijarde eura (62,5 milijardi KM) u iduće četiri godine, ali subvencije za struju još su predmet rasprava.
"Kancelar Olaf Scholz otvorit će u utorak, 5. septembra sajam IAA Mobility, koji okuplja proizvođače automobila, dobavljače, tehnološke kompanije, ali i političare", napominju, piše Poslovni.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.