Senzacionalni maratonac: Lada Vesta prešla 561.862 kilometra za 3 godine

J. M.

S vremena na vrijeme na internetu i drugim medijima pojave se priče o automobilskim maratoncima, četverotočkašima koji su prešli više stotina hiljada kilometara.

Ovakve priče prijaju automobilskim proizvođačima jer predstavljaju praktičan dokaz o izdržljivosti vozila. Obično se radi o dizelašima i modelima brandova koji su "na dobrom glasu i cijeni" – Škodi, Volkswagenu, Toyoti, Mercedesu, Volvu

Jednostavno pouzdana: Sa Škodom Octavijom prešao skoro milion kilometara

Lada se baš i ne može pohvaliti imidžom "trajnog automobilskog proizvoda", makar u paleti ima i legendarnog terenca Nivu za koju nema prepreka na teškim terenima.

No, ovih dana objavljena je vijest koja predstavlja odličnu reklamu za modele nove generacije najvećeg ruskog automobilskog proizvođača.

Uprava jednog poljoprivrednog gazdinstva u Kabardino-Balkariji, maloj republici na Sjevernom Kavkazu, prije tri godine kupila je "službenu" Ladu Vestu što je bio početak nevjerovatnog prijateljstva čovjeka i tehnike.

Printscreen

Automobil koriste dva vozača koja su dosada prešla 561.862 kilometara, a jedan od njih – Stanislav – svoja iskustva prenio je na Youtube kanalu ruskog automobilskog blogera Ruslana Bakoeva.

Kako izgleda Vesta nakon tri godine i šta su sve korisnici dosada promijenili? Limuzina djeluje "pristojno", na limariji je malo dokaza o polumilionskoj kilometraži.

Tek u unutrašnjosti se uočava da je kolo upravljača izlizano, punjenje prednjih sedišta izgubilo svoj prvobitni oblik, iako je stražnja klupa "kao nova"…

Printscreen

Na 1.6 litarskom benzinskom motoru, originalnom Ladinom proizvodu, motorno ulje mijenjano je svakih 10.000 kilometara. Zupčasti remen promijenjen je prvi put na 104.000 km, a potom ažuriran na svakih 60.000 km. Motor je "otvoren" na 400.000 km zbog punjenja gorivom lošeg kvaliteta.

Osim povećane potrošnje ulja – oko 5 litara na 10.000 kilometara – motor nije zaslužio nijednu negativnu ocjenu, čak je i izduvni sistem prva ugradnja!

Printscreen

Disk kvačila je promijenjen dva puta, dok je u 5-stepenom Renaultovom manuelnom mjenjaču (ugrađen na prvim serijama Veste) mijenjano samo ulje.

Na donjem dijelu vozila više puta su zamijenjeni provodnici stabilizatora i kočione pločice. Prednji kočioni diskovi zamijeni su jednom, a stražnji doboši nijednom! Prednji amortizeri su zamijenjeni kada je kilometraža prošla pola miliona!

Printscreen

Tijelo automobila je sačuvano, čak i svjetla ne djeluju istrošeno. Nisu pronađeni znaci korozije što ne čudi obzirom na blagu klimu Kabardino-Balkarije. Za tri godine bilo je potrebno zamijeniti čak 7 kompleta gume.

I to je to: Lada Vesta nastavlja svoju misiju, s željom korisnika da dostigne sedmocifrenu kilometražu.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak