Ovo su gume iz budućnosti: Komuniciraju s točkom u svrhu detekcije problema
Tehnološki sistem Conti C.A.R.E. ('Connected. Autonomous. Reliable. Electrified.' ili na bos. 'Povezano. Autonomno. Pouzdano. Elektrifikovano.') pokazuje kako bi točak i guma potencijalno mogli komunicirati u budućnosti.
Guma, koja je još prije 4 godine predstavljena na međunarodnom salonu automobila IAA 2019 u Frankfurtu, opremljena je senzorima u strukturi gume koji kontinuirano generišu i interpretiraju podatke.
Prikupljeni podaci obuhvaćaju dubinu profila, moguća oštećenja, temperaturu i pritisak zraka u gumama. Podaci o stanju gume šalju se putem kontrolnog sistema ContiSense u web-baziranu aplikaciju ContiConnect Live, koja zauzvrat podržava učinkovito upravljanje prijevozom za upravnike voznih parkova.
Važna obavijest iz GRAS-a: Provjerite kako će danas saobraćati javni prijevoz
Osim toga, pritisak u gumama može se aktivno podešavati putem centrifugalnih pumpi integrisanih u točku. Kada vozilo ubrzava, centrifugalna sila u točku djeluje na pumpu i stvara kompresovani zrak.
Na ovaj način, PressureProof tehnologija integrisana u Conti C.A.R.E. gumama održava pritisak u gumama unutar idealnog raspona, pomažući u dugoročnom smanjenju emisije CO2. Višak kompresovanog zraka skuplja se u integrisani spremnik i može se koristiti za podešavanje pritiska na kratke periode u skladu s različitim situacijama na cesti.
S ovim tehnološkim sistemom, Continental je demonstrirao kako se interakcija tehnologije točka i guma, kao i mogućnost upravljanja njihovim svojstvima performansi, mogu fino podesiti u budućnosti.
Conti C.A.R.E. gume su optimizovane u skladu sa zahtjevima elektrifikovane i autonomne vožnje u scenarijima privatnog i zajedničkog prevoza, piše Tportal.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.