Njihove posude imamo svi: Kultna kompanija Tupperware predala zahtjev za bankrot

3
Radiosarajevo.ba
Njihove posude imamo svi: Kultna kompanija Tupperware predala zahtjev za bankrot
Foto: Pexels / Tupperware

Poznati proizvođač plastičnih kutija za hranu Tupperware, koji je bio hit u cijelom regionu, pa i Bosni i Hercegovini, podnio je zahtjev za bankrot u Sjedinjenim Američkim Državama.

Firma koja se našla u problemima tražit će dopuštenje suda za početak procesa prodaje poslovanja, a namjerava nastaviti sa radom i tokom bankrotnog postupka.

Tupperware je osnovan prije 78 godina, od strane vizionara Earla S. Tuppera, hemičara po zanimanju. Kako kažu, kultno naslijeđe Tupperwarea je počelo uvođenjem "Miracle Bowl" 1946. godine.

Putin se obratio naciji: Ukrajinu smo pogodili novom raketom Orešnik. Ovo je sada globalni sukob

Putin se obratio naciji: Ukrajinu smo pogodili novom raketom Orešnik. Ovo je sada globalni sukob

Posude izrađene od polietilena, ne samo da su transformisale skladištenje hrane, već poboljšale čuvanje okusa, arome i nutritivne vrijednosti.

"Tokom posljednjih nekoliko godina, financijska pozicija tvrtke bila je ozbiljno pogođena izazovnim makroekonomskim okruženjem‘, izjavila je izvršna direktorica Tupperwarea Laurie Ann Goldman.

Da li će 'nestati' Tupperware? Kompanija pred gašenjem, jedan od velikih problema - navike omladine

Da li će 'nestati' Tupperware? Kompanija pred gašenjem, jedan od velikih problema - navike omladine

Dionice Tupperware firme su ove sedmice pale za više od 50 posto, a godinama su radili na zaustavljanju pada prodaje zbog sve rastuće jeftinije konkurencije na tržištu. Ono što je uticalo na pokretanje bankrota jesu sve veće cijene sirovina na tržištu, troškovi transporta i potreba za većim platama, zbog čega se profitna marža firme snizila. 

Tupperware je kultni brend posuda, koji svoju popularnost opravdava i time da obične posude za hranu zovemo njegovim imenom. Inovativno posuđe koje je držalo hranu svježom, bilo je izuzetno važno kada hrana nije dugo mogla da bude sačuvana, posebno u vremenima kada svi nisu imali frižidere. 

Oblik prodaje, koji je tada bio aktuelan, bio je novitet, pa su tako često organizovani "Tupperware partyjima" gdje su se ljudi okupljali i družili uz ugodne prezentacije. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (3)

/ Povezano

/ Najnovije