Lidl najavio promjene u Njemačkoj: 'Ovo je revolucija za diskonte'

0
Radiosarajevo.ba
Lidl najavio promjene u Njemačkoj: 'Ovo je revolucija za diskonte'
Foto: Fenix Magazin / Lidl

​Promotivna roba u Lidlu vrlo je popularna. Ali nije rijetkost da kupci pohrle u prodavnicu i nađu se pred praznim policama.

Tzv. sistem semafora koje je Lidl postavio u svojim prodavnicama u Njemačkoj sada bi im trebao pomoći.

Svi koji žele kupovati robu od Lidla mogu se veseliti novosti: Lidl već nudi sistem semafora koji tačno pokazuje koliko je te robe još dostupno u dotičnoj prodavnici.

Ko je Epstinova robinja za koju se hvalio da je "kupio od njene porodice iz Jugoslavije"

Ko je Epstinova robinja za koju se hvalio da je "kupio od njene porodice iz Jugoslavije"

Sistav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika. Na taj način kupci mogu uštedjeti dugu potragu, a možda i odlazak u diskont. O tome piše Lebensmittel Zeitung (LZ).

Lidl već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Taj sistem će se proširiti na druga područja i tako bi se mogao preseliti i na tržišta.

Kako je jedna gospođa šokirala osiguranje u Lidlu: Koliko ukradene robe stane ispod jedne haljine?

Kako je jedna gospođa šokirala osiguranje u Lidlu: Koliko ukradene robe stane ispod jedne haljine?

Na primjer, crveni, žuti ili zeleni displej trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u poslovnicama u blizini.

U sistemu semafora crveno označava "rasprodano", žuto "skoro rasprodano", a zeleno "dostupno".

Taj će se semaforski sistem u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda takođe bi trebali biti uključeni u budućnosti.

Lidl u Srbiji skoro duplo skuplji od Lidla u Hrvatskoj?!

Lidl u Srbiji skoro duplo skuplji od Lidla u Hrvatskoj?!

"To je revolucija za diskonte", objašnjava u reportaži "LZ" menadžer Lidla Tim Schröder.

Ova "revolucija" moguća je jer Lidl blagajna bilježi dodatne informacije o prodanim artiklima: tada više nije jasno samo je li majica još dostupna u trgovini, već i u kojoj se boji ili veličini još može kupiti, prenose Nezavisne.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije