Lidl najavio promjene u Njemačkoj: 'Ovo je revolucija za diskonte'

0
Radiosarajevo.ba
Lidl najavio promjene u Njemačkoj: 'Ovo je revolucija za diskonte'
Foto: Fenix Magazin / Lidl

​Promotivna roba u Lidlu vrlo je popularna. Ali nije rijetkost da kupci pohrle u prodavnicu i nađu se pred praznim policama.

Tzv. sistem semafora koje je Lidl postavio u svojim prodavnicama u Njemačkoj sada bi im trebao pomoći.

Svi koji žele kupovati robu od Lidla mogu se veseliti novosti: Lidl već nudi sistem semafora koji tačno pokazuje koliko je te robe još dostupno u dotičnoj prodavnici.

UK će glasati za rezoluciju o genocidu u Srebrenici: "Prozvat ćemo one koji se tome protive"

UK će glasati za rezoluciju o genocidu u Srebrenici: "Prozvat ćemo one koji se tome protive"

Sistav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika. Na taj način kupci mogu uštedjeti dugu potragu, a možda i odlazak u diskont. O tome piše Lebensmittel Zeitung (LZ).

Lidl već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Taj sistem će se proširiti na druga područja i tako bi se mogao preseliti i na tržišta.

Kako je jedna gospođa šokirala osiguranje u Lidlu: Koliko ukradene robe stane ispod jedne haljine?

Kako je jedna gospođa šokirala osiguranje u Lidlu: Koliko ukradene robe stane ispod jedne haljine?

Na primjer, crveni, žuti ili zeleni displej trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u poslovnicama u blizini.

U sistemu semafora crveno označava "rasprodano", žuto "skoro rasprodano", a zeleno "dostupno".

Taj će se semaforski sistem u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda takođe bi trebali biti uključeni u budućnosti.

Lidl u Srbiji skoro duplo skuplji od Lidla u Hrvatskoj?!

Lidl u Srbiji skoro duplo skuplji od Lidla u Hrvatskoj?!

"To je revolucija za diskonte", objašnjava u reportaži "LZ" menadžer Lidla Tim Schröder.

Ova "revolucija" moguća je jer Lidl blagajna bilježi dodatne informacije o prodanim artiklima: tada više nije jasno samo je li majica još dostupna u trgovini, već i u kojoj se boji ili veličini još može kupiti, prenose Nezavisne.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije