Zbog "vlasnika Hrvatske": Jutarnji i Večernji list jučer imali identične naslovnice
Naime, iako to nije nigdje jasno naznačeno, najvjerovatnije je riječ o reklami za Antu Vlahovića, dojučerašnjeg vlasnika duhanskog biznisa, koji se ovog puta predstavlja kao „veliki promicatelj znanosti“, prenosi portal Index.hr.
Također, novinari ovog portala optužuju vlasnike vodećih dnevnih novina u Hrvatskoj da su spremni, ne samo sakriti svoje tekstove, nego i prekršiti zakon o medijima, pod uvjetom da jedan od vlasnika Hrvatske to zatraži, te napominju da je na naslovnici Večernjeg moguće pronaći oznaku „VL promo“ uz pomoć povećala, a kod Jutarnjeg lista ni to nije moguće pronaći.
Dodaje se da je ovo sve djelo jednog od „vlasnika Hrvatske“, jer je Ante Vlahović uspio danas natjerati „ljute konkurente“ da umjesto svojih priča na naslovnicama ponude njegovu reklamu. Napominje se da je on vlasnik zaklade Adris, koja je osnovana 2007. godine, a koja je godinama držala monopol na cigarete u Hrvatskoj, zbog čega su i kažnjeni sa 270 miliona kuna.
Zaključuje se da ovakva praksa izjednačavanja naslovnica navodnih konkurenata u modernom svijetu nije poznati, ali da je to itekako moguće u Hrvatskoj, što je vidljivo iz današnjeg primjera.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.