Mnogi Hrvati gorivo toče u BiH, ali - naišli su na novi problem
S obzirom na visoke cijene goriva, koje bi bile i više da nije odluke Vlade Hrvatske o utvrđivanju najviših maloprodajnih cijena dizela na 11, a benzina na 11,10 kuna (što iznosi oko 2,80 KM), ne čudi što raste broj hrvatskih građana koji granicu s Bosnom i Hercegovinom automobilima prelaze isključivo zbog "tenkiranja".
Ovisno o benzinskoj stanici, benzin je, primjerice, i dvije kune (za 0,50 KM) jeftiniji nego na hrvatskim stanicama.
Punjenje spremnika na benzinskim stanicama firmi kojih nema u Hrvatskoj niti su one poznatih globalnih marki je jeftinije, ali, to može biti i problem, a tiče se kvalitete goriva.
Dragan Bursać: Selma Bajrami, srpski neprijatelj broj 1
Portal Glas Slavonije kontaktirao je dvojicu Osječana koji su benzin natočili u spremnik za gorivo na stanici u bosanskoj Posavini i imali su priličnih problema s automobilima. Jednom se automobil jednostavno ugasio, a drugom je, pokazao je odlazak automehaničaru, stradao filtar goriva.
"Ulio sam, vraćajući se s Kupresa u Osijek, pun rezervoar u automobil na crpki između Odžaka i graničnog prijelaza Svilaj. Nisam prošao nekoliko stotina metara i automobil je trznuo i ugasio se. Odmah sam posumnjao da je riječ o tzv. prljavom gorivu. Kontaktirao sam oca i nekoliko prijatelja koji znaju s autima, pa sam ipak upalio motor koji je 'kašljucao' i potom u nižim brzinama, dodajući gas, propisno ga 'propirio'. U jednom trenutku vidio sam iza sebe gusti crni dim koji je izlazio iz 'auspuha', a kada sam zaustavio auto, iz njega je izlazila prilična količina vode. Definitivno je riječ o prljavom gorivu", rekao je Osječanin Ivan M. Automobil sada bez problema vozi, ali, odvest će ga ipak automehaničaru na pregled.
Darko P. iz osječkog naselja Retfala bio je ipak na stanici kod Orašja krajem oktobra.
Nakon maksimalnog punjenja benzina, u blizini graničnog prijelaza Županja odjednom se upalila žuta lampica motora na instrumentnoj ploči i došlo je do "trokiranja" motora.
"Nazvao sam svog automehaničara u Osijeku i nakon što sam mu opisao kako motor radi, i da sam ‘tenkirao‘ gorivo, rekao mi je da je prema svemu sudeći došlo do začepljenja filtra goriva, a možda su stradali i injektori. Uputio me do svog kolege u Županji i pokazalo se kako je bio u pravu. Filtar je bio začepljen, a mijenjao sam ga prije približno 8000 kilometara, a interval za njegovu promjenu je 40.000 kilometara, tako da je definitivno loše gorivo bilo u pitanju. Ispraznili smo gorivo kod mehaničara, stavili novi filtar i ulili novo gorivo. Motor sada radi, no zbrajajući kupnju goriva u BiH i troškove mehaničara, skup je bio odlazak u šoping", kaže nam Osječanin.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.