Gradonačelnik o sezoni na Jadranu: Marketi su puni, a u restoranima i kafićima gosti troše sve manje

9
Radiosarajevo.ba
Gradonačelnik o sezoni na Jadranu: Marketi su puni, a u restoranima i kafićima gosti troše sve manje
Foto: EPA-EFE / Opatija

Gradonačelnik Opatije Fernando Kirigin dao je izjavu o ovogodišnjoj turističkoj sezoni u ovom poznatom hrvatskom ljetovalištu.

Kirigin je potvrdio da je ove godine u Opatiji zabilježen blagi pad broja turista od oko 2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Međutim, ono što je dodatno uočljivo jeste smanjena izvanpansionska potrošnja, odnosno manji broj ljudi na ulicama i slabija potrošnja u restoranima i kafićima.

"Struktura gostiju koja dolazi u ovo doba godine cijene vidi kao previsoke, pa radije kupuju u marketima, nego što troše u ugostiteljskim objektima", pojasnio je Kirigin.

Novinarka Mirza Vranj hospitalizirana: Oglasila se iz bolnice

Novinarka Mirza Vranj hospitalizirana: Oglasila se iz bolnice

Iako Opatija slovi kao luksuzna destinacija i privlači goste spremne platiti više, gradonačelnik ne smatra da to mora biti alarmantna situacija. Naglasio je da je struktura turista u julu i augustu drugačija u odnosu na predsezonu i posezonu, te da očekuje optimistične rezultate u narednim mjesecima.

"Ono što imamo u najavi za posezonu je dosta optimistično. Juni je bio izvanredan, a juli i august su svojevrsna ‘sezonska rupa’. Budući da je Opatija cjelogodišnja destinacija, ona kumulativno bilježi plus u noćenjima i dolascima", istakao je Kirigin.

Što se tiče cijena, one su, prema njegovim riječima, usklađene s godišnjom inflacijom i troškovima, posebno zbog povećanih parafiskalnih nameta i PDV-a od 25 posto. Radna snaga u Opatiji, kako kaže, postiže gotovo evropske cijene, što dodatno utiče na formiranje cijena u ugostiteljstvu.

Gradonačelnik je komentarisao i trend da domaći turisti, ali i bogatiji strani gosti, traže jeftinije destinacije jer smatraju da u Hrvatskoj troše više nego što žele.

"Inflacija je napravila svoje, kao i uvođenje eura koje je doprinijelo korigiranju i zaokruživanju cijena. Ljudi traže destinacije gdje mogu dobiti najviše za svoj novac. Jesmo li u tom rangu, znat ćemo na kraju godine", poručio je Fernando Kirigin za N1.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (9)

/ Povezano

/ Najnovije