Analiza propale sezone u Crnoj Gori: "Koji će to srednje staležni turista da odvoji 25 eura?"

2
Radiosarajevo.ba
Analiza propale sezone u Crnoj Gori: "Koji će to srednje staležni turista da odvoji 25 eura?"
Arhiv / Ilustracija

Umjesto da se na plažama traži mjesto više, kupačima u Crnoj Gori je komotno, većih gužvi nema ni u saobraćaju, a prazno je i u mnogim lokalima, prenosi Tanjug.

Turistički poslenici u Budvi, Baru i Ulcinju, nisu zadovoljni dosadašnjim tokom sezone, ugostitelji i hotelijeri tvrde da je manje gostiju nego prethodne godine, a uzrok vide u ratu u Ukrajini, slaboj promociji Crne Gore kao turističke destinacije, ali i u visokim cijenama, piše portal RTCG.

„Ležaljaka na plaži je 25 eura. Koji će to srednje staležni turista da odvoji da plati 25 eura? Nije to da su sad cijene digli zakupci plaža, vlansici plaža. Problem je što je veliki namet na te ljude“, ocijenio je turistički uposlenik Nebojša Perović.

Meteorolozi u BiH se hitno oglasili i objavili narandžasto upozorenje: "Budite spremni!"

Meteorolozi u BiH se hitno oglasili i objavili narandžasto upozorenje: "Budite spremni!"

A oni koji su se i pored takvih cijena odlučili za Crnu Goru, različito komentarišu poskupljenja koja su za 50 odsto viša ove sezone, zabilježila je ekipa TVCG na terenu.

Crna Gora "zjapi" prazna: "Na naplatu dolazi sve ono što smo radili zadnjih godina"

Crna Gora "zjapi" prazna: "Na naplatu dolazi sve ono što smo radili zadnjih godina"

„S obzirom koji je datum danas situacija je vrlo loša jer apartmani su mi napola prazni. Restoran radi, ali nije to taj kapacitet koji bi mogao da radi sa današnjim datumom. Tako da definitivno, sezona je podbacila i to dobro“, dodao je Perović.

U Baru i Ulcinju ništa bolja situacija. Turistički uposlenici iz tih opština, kao problem ističu situaciju u Ukrajini i slabu promociju Crne Gore kao turističke destinacije.

„Nemamo goste iz Rusije i Ukrajine, a oni su bili isto gosti koji su dosta posjećivali Ulcinj. Ja se nadam da će ovih 3-4 dana pojačati i da ćemo negdje do 22. i 23. avgusta imati jaču sezonu“, kazao je hotelijer Hasan Karamanaga.

Momčilo Šćekić iz Udruženja hotelijera, ugostitelja i privatnog smještaja u Čanju misli da nije dovoljno urađeno na promociji.

„Nije dovoljno ići samo na štandove i promovisati i podijeliti te flajere, već moramo spotove da snimimo i uključimo sve da učestvuju u tome“, rekao je Šćekić.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (2)

/ Povezano

/ Najnovije