Telefoni Vodovoda ne prestaju zvoniti: Nije tačno da se ne javljamo
Dodaju da mnogi sugrađani prijavljuju nestanak vode, pucanje cijevi, curenje vode po ulicama, te probleme s vodomjerima. Zaposlenik u Službi za proizvodnju i distribuciju vode Amir Mulić rekao je da se građani žale na razne stvari, od zamrznutih vodomjera do puknuća cijevi.
"Proteklih dana smo apelirali da građani zaštite vodomjere i instalacije. Ekipe našeg poduzeća su na terenu uglavnom zatekle nezaštićene vodomjere", rekao je Mulić.
Iz VIK-a ističu da je u posljednja 24 sata Dispečerski centar zaprimio više od 2.000 poziva i da u prosjeku između dva poziva protekne cijela jedna sekunda. Telefoni su usijani a strpljenje mnogih građana na samoj granici. Mnogi vjeruju da dispečeri dignu slušalicu i jednostavno ne odgovaraju na pozive, što svakako nije tačno.
Činjenica je da mnogi građani, bez obzira na to što su na vrijeme medijima upućene informacije o prekidima u vodosnabdijevanju zbog opravki kvarova, nisu upoznati s istim. Tada informaciju nastoje dobiti od Dispečerskog centra, gdje se usljed velikog broja poziva javlja preopterećenje na telefonskoj centrali, koja tehnički ne može primiti više poziva istovremeno.
Rukovodilac Službe za proizvodnju i distribuciju vode Muamera Srna izjavila je da su ovih dana, zbog teških vremenskih uvjeta, svi zaposlenici angažirani na terenu i da je stanje teško, ali da maksimalnim zalaganjem svih zaposlenih situaciju u vodosnabdijavanju drži pod kontrolom.
Dispečerski centar je na usluzi korisnicima 24 sata, a dežurni telefon na koji mogu prijaviti kvarove na vodovodnoj mreži je 033/210-707 i 220-435, saopćeno je iz KJKP Vodovod i kanalizacija d.o.o. Sarajevo.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.