Marijin-Dvor: Uskoro sanacija 'S' krivine tramvajske pruge

Radiosarajevo.ba
Marijin-Dvor: Uskoro sanacija 'S' krivine tramvajske pruge
Foto: Photobucket / Tramvajska pruga na Marijinom Dvoru

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo objavilo je javni poziv za Izvođenje radova na sanaciji tramvajske pruge dionica – 'S krivina' na Marijinom-Dvoru, piše poslovni portal Akta.ba.

Procijenjena ukupna vrijednost radova bez PDV-a je 500.000 KM.

Prema Projektnom zadatku koji je sačinio Ugovorni organ, te u skladu sa realnim saobraćajnim, konstruktivnim i tehnološkim odlikama, dionica tramvajske pruge u Sarajevu u pravcu prema Baščaršiji od S krivine kod hotela Holiday Inn do stajališta Marijin-Dvor tretirana je na ukupnoj dužini od 368,88 m.

Rok za izvršenje radova ne može biti duži od 40 kalendarskih dana od dana potpisivanja Ugovora, i uvođenja Izvođača u posao.

Tramvajska pruga na dijelu od S krivine do stajališta Marijin Dvor obnovljena je posljednji put 1978 godine.

Dug eksploatacioni period bez ulaganja u kapitalnu obnovu pruge, kao i primjenjen kruti sistem oslanjanja, rezultirali su trajnim deformacijama kolosječnih komponenata i permanentnim razaranjem kolosječne asfalt-betonske ispune.

U fazi gornjeg stroja podrazumjeva se zamjena postojećih šina, poprečnih razupora i sitema pričvršćenja. Postojeće šine 60Ril i 59Ril se mijenjanju novim, ili kvalitetnim polovnim šinama pridobivenim u proeesu reciklaže postojećih šina.

U procesu nabavke potrebno je planirati u cjelosti nove šine obzirom daje nivo vertikalnog i bočnog habanja postojećih šina takav, da se i u slučaju kvalitetnog materijala u zonama vrata i stope postojećih šina, mora računati sa nizom dugih prelaznih spojeva koji su jako nepovoljni u vozno- dinamičkom smislu.

Postojeće upotrebljive šine mogu se nakon reciklaže i kvalitetnog ispitivanja koristiti za sanaciju drugih dionica tramvajske pruge.

Postojeće poprečne razupore i elementi pričvrsnog i veznog pribora u cjelosti su korodirani i neupotrebljivi. Projektnim rješenjem planira se izvedba novih oslonaca u međurazmacima postojećih. Na dionicama u pravcu i sa krivinama većeg radijusa (sve zone izuzev S krivine) novi oslonci biće izvedeni na razmaku 3m. U zoni S krivine novi oslonci se izrađuju na razmaku l,5m.

Nove poprečne razupore se planiraju na međurazmacima novih oslonaca. Nakon regulisanja kolosječne rešetke po smjeru i niveleti potrebno je izvršiti kontinuirano podlijevanje šinske stope u širini 26 cm brzovezujućom podljevnom masom na hidrauličkoj bazi.

Zatvaranje kolosječne rešetke planira se slojem betona do visine gornje ivice novih poprečnih stega, te asfaltnim slojem debljine do 4 cm do gornje ivice novih šina.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije