Zenička zaobilaznica: Grade se dva tunela, četiri vijadukta i most

N. K.
Zenička zaobilaznica: Grade se dva tunela, četiri vijadukta i most
JP Autoceste FBiH / Zenička zaobilaznica / Poddionica: Drivuša - Klopče
Izgradnja Zeničke zaobilaznice u sklopu Koridora Vc je u punom jeku i u sklopu ovoga projekta aktivna su dva gradilišta, i to poddionica Klopče - Drivuša i poddionica Klopče - tunel Pečuj (Donja Gračanica), ukupne dužine osam kilometara.

Kako su za Radiosarajevo.ba rekli iz JP Autoceste FBiH, ukupna vrijednost radova na ovom trenutno najvećem gradilištu u BiH iznosi oko 140 miliona eura.

"Izgradnja poddionice Drivuša – Klopče finansira se iz sredstava osiguranih od Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj, a za izgradnju poddionice Klopče – tunel Pečuj (Donja Gračanica) putem OPEC fonda za međunarodni razvoj i Europske banke za obnovu i razvoj“, kazali su nam iz Autocesta FBiH.

S obzirom na to da su ove dvije poddionice među najzahtjevnijim na cijelom Koridoru Vc, dosadašnji radovi teku planiranom dinamikom, tvrde iz ovog federalnog javnog poduzeća.

"Na poddionici Drivuša – Klopče do sada je urađeno 65 posto posla. Završen je lijevi most Drivuša dužine 650 metara i počeli su radovi na desnom mostu. Jedan od problema bilo je i klizište u dužini od 400 metara koje se trenutno sanira. Što se tiče poddionice Klopče – Donja Gračanica do sada je urađena ukupno 25 posto, a dva tunela Pečuj i Ričice, dužine 1000, odnosno 500 metara iskopani po 50 posto. Na vijaduktu Ričice, koji se nalazi između ova dva tunela, trenutno se izvode radovi na rasponskoj konstrukciji", kazali su nam iz Autocesta.

Iz Autocesta FBiH nam objašnjavaju da se na cijeloj dionici radi u izuzetno složenim geološkim uvjetima koji nisu bili detaljno obrađeni u glavnom projektu, pa je iz tog razloga mijenjana dokumentacija, a to je dovelo da zastoja u radovima koji je bio prisutan određeni period.

Prema najavama, završetak radova na Zeničkoj zaobilaznici i puštanje u promet obje poddionice očekuje se do kraja naredne godine.

Na osam kilometara grade se dva tunela, četiri vijadukta i most. 

Najznačajniji objekti u izgradnji su: most Drivuša 650 metara, vijadukt Perin Han 400 metara, tunel Pečuj 1.000 metara, tunel Ričice 500 metara, vijadukt Ričice 170 metara između dva tunela, vijadukt Pehare 400 metara te vijadukt Babina rijeka 400 metara dug i 120 metara visok.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije