Zatražena vanredna sjednica o tunelu Hranjen
Osam poslanika Socijaldemokratske partije (SDP), Naroda i pravde (NiP), Liberalne stranke (LS) i Naše stranke u Skupštini Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Goražde, od predsjedavajuće kantonalnog parlamenta zatražilo je sazivanje vanredne sjednice sa samo jednom tačkom dnevnog reda - Informacija o realizaciji projekta izgradnje brze ceste Goražde – Sarajevo i izgradnji tunela Hranjen.
"Tražimo da sjednicu zakažete za dan 30. 08. 2021. godine u 10 sati i da sjednica ima jednu tačku dnevnog reda: Informacija o realizaciji projekta brze ceste Goražde-Sarajevo i izgradnji tunela Hranjen, a da materijal za sjednicu u vidu informacije pripremi Odbor za praćenje realizacije projekta brze ceste Goražde-Sarajevo. Tražimo da se na sjednicu pozovu i predstavnici Privredne i Obrtničke komore, te Udruženja poslodavaca BPK Goražde", navodi se u zahtjevu.
Predsjedavajuća Skupštine BPK Goražde Aida Sirbubalo potvrdila je da je zahtjev stigao na adresu Skupštine.
Bezobrazno ili ne | Cijene kafe u ugostiteljskim objektima u Bosni i Hercegovini i do 5 maraka
"Sjednica Kolegija je zakazana za 2. septembar. Vrijeme je godišnjih odmora i to moramo razumjeti, a osim toga još uvijek nemamo, a čekamo i zvanične informacije koje su zatražene i od viših niova vlasti u vezi ove teme. Kolegij će odlučiti da li će sjednica biti vanredna ili redovna, a tunel Hranjen je svakako tema koja je planirana za prvu narednu sjednicu", kazala je Sirbubalo.
Vlada FBiH nedavno je od Autocesta FBiH zatražila detaljne informacije o problemima, rokovima i obavezama u vezi s gradnjom tunela Hranjen, koji treba spojiti Sarajevo i Goražde. Autocestama FBiH je naloženo da u roku od 15 dana pripreme detaljnu dokumentaciju o načinu izvođenja neugovorenih i završnih radova u tunelu Hranjen i realnu procjenu troškova potrebnih za završetak i puštanje prometa kroz ovaj tunel.
Do kraja juna 2021. godine iskopano je i podgrađeno 2.035 metara glavne te 1.833 metra servisne tunelske cijevi, pet pješačkih poprečnh veza, kao i jedna poprečna veza za prolaz interventnih vozila te dvije parkirne niše. U odnosu na projektovanu dužinu tunela od 5.480 metara, iskopano i podgrađeno 37,1 posto glavne tunelske cijevi i 33,4 posto servisne. Što se tiče poprečnih veza, realizacija je 28,5 posto, a parkirne niše 20 posto.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.