Predstavljena nova ideja za koridor 5C: Evo kako bi trebala izgledati dionica Ovčari - tunel Prenj
Preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine je objavilo videoprezentaciju dionice koja je dio Koridora 5C.
Ova dionica bi se trebala protezati od Ovčara do Konjica sve do ulaza u tunel Prenj koji bi se u budućnosti trebao napraviti.
Ova dionica će biti duga 10.3 kilometra, a sastojat će se od:
U BiH izgorjela grtalica za čišćenje snijega
- Vijadukta dugog 463.50 metara
- Mosta dugog 60 metara
- Vijadukta dugog 480 metara
- Tunela čija će lijeva cijev biti duga 682 metra dok će desna cijev biti duga 580 metara,
- Tunela čija će lijeva cijev biti duga 1.3 kilometra dok će desna cijev biti duga nešto više od jedan kilometar
- Vijadukta dugog 540 metara s lijeve strane i 605 metara s desne strane
- Petlje s vijaduktom dugog 590 metara s lijeve strane i 610 metara s desne strane. U blizini ove petlje nalazit će se benzinska pumpa s odmaralištem.
- Ulaz u tunel Prenj.
Planirana je izgradnja južne obilaznice za Konjic na magistralnoj cesti M17 koja bi trebala biti duga 3.5 kilometara.
Obilaznica će se sastojati od tunela koj će biti dug 825 metara, a dužina vijadukta će biti 82 metra i zadnji element je most koji će biti dug 387 metara.
Što se tiče dionice Ovčari-tunel Prenj napravljen je idejni projekat, a Prenj je tunel koji će biti dug 10.9 kilometara i kao takav će biti deveti najduži tunel u Europi.
Procjena je da će gradnja ovog tunela koštati oko 600 miliona eura (1.2 milijarde KM).
Iz Autocesti FBiH su naglasili da će gradnja Tunela Prenj biti najveći izazov sa kojim se ova firma susrela kada je riječ o izgradnji Koridora 5c.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.