Pogledajte kako izgleda završeni dio autoputa kod Zenice
Svi tehnički radovi na izgradnji poddionice Drivuša-Klopče na Koridoru Vc, ukupne dužine 2,23 kilometra su završeni.
Trasa poddionice Drivuša – Klopče, na početku se nadovezuje na dionicu Drivuša – Bilješevo u zoni petlje Drivuša, a završava u km 2+680,00. Minimalni primijenjeni polumjer iznosi 900 m, dok maksimalni polumjer iznosi 1800 m. Trasa je projektovana za brzinu od 120 km/h.
Najzahtjevnije građevine na toj dionici su bile most Drivuša dužine 650 m i vijadukt Perin Han dužine 400 m. Njihova je širina 13,6 m. Trasa autoceste poddionice nakon odvajanja rampe nastavlja prema mostu Drivuša, koji premošćuje rijeku Bosnu.
Prvi put na ovim prostorima jedan most se gradio po sistemu „polje po polje“ korištenjem pokretne skele ili MSS skele (Movable Scaffolding System). Skela je naručena u Norveškoj te brodom dopremljena u luku Ploče, odakle je u dijelovima, pomoću 45 tegljača, dovezena na gradilište, gdje su je radnici sastavljali čak tri mjeseca.
Ono što je obilježio izgradnju ove dionice jesu geološki vrlo složeni terenski uvjeti koji nisu detaljno obrađeni u glavnome projektu pa je trebalo mijenjati projektnu dokumentaciju, kao i klizišta što je uzrokovalo neželjene zastoje na izgradnji otvorene trase autoceste.
Broj radnika koji je direktno radio na izgradnji poddionice je 150, a indirektno više od 300 radnika.
Tokom izgradnje na poddionici Drivuša – Klopče izvršeno je izmještanje regionalnog gasovoda Sarajevo – Zenica u dužini od 2,5 kilometara metodom topli priključak.
Vrijednost ugovora je 33.527.849,36 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana od Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj (KFAER).
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.