Nasiha Pozder: Razumijevanje premijera Novalića redovno građane košta

3
Radiosarajevo.ba
Nasiha Pozder: Razumijevanje premijera Novalića redovno građane košta
Foto: Facebook / Nasiha Pozder / Zastupnica Naše stranke

Na vijest da će rok za izgradnju dionice autoputa Tarčin – Ivan Sedlo biti probijen, reagovala je Nasiha Pozder, zastupnica Naše stranke u Parlamentu FBiH.

U nastavku njenu reakciju prenosimo u cijelosti:

“Već sam dugogodišnji rok izgradnje za 6,9 km autoputa u javnosti je bio više puta problematiziran. Jednako kao i cijena - 250 miliona i 731 hiljada KM bez PDV-a. Probijanje tog roka u najavi trajat će do augusta, u stvarnosti ko zna koliko. I ko zna koliko će još novca biti utrošeno.

Ponovo se zatreslo tlo u Bosni i Hercegovini

Ponovo se zatreslo tlo u Bosni i Hercegovini

Sve to dešava se u režiji istih aktera koji su na tunel Hranjen neplanski utrošili dodatnih 40 miliona KM uz probijanje roka izgradnje. Radi se o Vladi FBiH, Autocestama FBiH i firmi Euroasfalt. Scenarij je isti – izvođač se požali na probleme koji su mogli biti predviđeni, a premijer Novalić pokaže razumijevanje i odriješi kesu s novcima poreskih obveznika.

To je čovjek s najskupljim razumijevanjem na svijetu, što ne bi bio problem da to razumijevanje plaća svojim novcem. Problemi koje je izvođač ovog puta naveo su pandemija, manjak resursa na tržištu i poskupljenje građevinskog materijala. Pandemija traje već dvije godine i ti problemi su morali biti signalizirani ranije te prevazilaženi u toku radova kako ne bi bilo kašnjenja.

Što se tiče druga dva razloga, jasno je da je nestašica i kašnjenje u isporuci građevinskih materijala prisutno na globalnom nivou i da po ovom pitanju novac neće biti dovoljan da se problem prevaziđe. Razumijevanje premijera Novalića je već najavljeno, koliko će građani morati biti strpljivi izraženo u dodatnim mjesecima gradnje, ne znamo.

Budući da smo i informacije o gradnji tunela Hranjen dobili tek nakon pritiska javnosti i parlamentaraca, tražila sam od Vlade i od autocesta informaciju o procijenjenom povećanju troškova te detaljnu informaciju o trenutnom stanju na projektu i novoj dinamici radova. Premijer je najavio da će se naći ‘najoptimalnija’ rješenja. Ne treba mu vjerovati na riječ, pogotovo jer nikad takva nije našao, radilo se uvijek o najskupljim, pritom ne i najkvalitetnijim rješenjima. Ovih 6,9 km autoputa mogao bi biti novi finansijski skandal Novalićeve vlade, moramo spriječiti da do toga dođe”, navodi Pozder. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (3)

/ Povezano

/ Najnovije