Građani Hrasnice žale se na kvalitet vode i stomačne tegobe: Evo šta kažu iz ViK-a
Zabrinuti stanovnici Hrasnice se, već nekoliko dana, žale na kako tvrde, loš kvalitet vode u njihovom naselju. Glavni povod za to jesu, ističu, učestali stomačni problemi na koje se sve više žale sugrađani iz ovog dijela ilidžanske općine.
Neki od stanovnika kontaktirali su i redakciju portala Radiosarajevo.ba s tvrdnjama kako je "voda čudnog okusa", "bijela kao mlijeko" uz konstataciju da je "voda mutna", uz napomenu kako sve to traje "već dvadesetak dana".
Navode kako je to ujedno i razlog zbog kojeg su se mnogi odlučili da, predostrožnosti radi, ipak kupuju flaširanu vodu.
'Mi smo sada prepušteni Bogu': Jeftini izvoz za Srbiju raste, kao i cijene za domaće građane
Da li su stomačni problemi, pijesak u cijevima te loš ukus nekako povezani s kvalitetom vode, pitali smo sarajevsko preduzeće Vodovod i kanalizacija (ViK) koje je zaduženo da svakodnevno prati kvalitet vode u Kantonu Sarajevo.
Iz VIK-a za portal Radiosarajevo.ba ističu kako "nisu imali nijednu pritužbu na kvalitet vode sa lokacije Hrasnice".
"ViK svaki dan vrši fizičko-hemijske i mikrobiološke analize uzoraka vode iz zone Hrasnice i rezultati svih analiza potvrđuju zdravstvenu ispravnost vode. Eksternu kontrolu zdravstvene ispravnosti vode u zoni Hrasnice prema ugovoru sa KJKP ViK vrši Zavod za javno zdravstvo KS (ZZJZ KS) i svi nalazi su uredni", ističu iz VIK-a.
Prijaviti zapažanja
Iz ViK-a podsjećaju kako se "fizičko-hemijske i mikrobiološke analize uzoraka vode sa područja cijelog grada vrše svaki dan uključujući i vikende i praznike, a u sklopu svakodnevne kontrole je i zona Hrasnice" dodajući da ZZJZ KS analize vrši u skladu sa programom definisanim Pravilnikom o zdravstvenoj ispravnosti vode za piće.
"Građani koji sumnjaju u zdravstvenu uspravnost vode mogu se obratiti laboratoriji ViK-a na telefon 033/483-415 u toku radnog vremena ili našem dispečeru u bilo koje vrijeme na telefon 033/210-707", navode iz preduzeća ViK.
Također, iz ViK-a napominju kako građanima KS daju sve informacije o kvalitetu vode.
Pojašnjavaju da, po potrebi, uzimaju i uzorke vode u objektima, a nakon što se izvrše analize, o rezultatima iz ViK-a redovno se obavještavaju građani.
Podsjetimo, nedavno se 209 građana iz naselja Smucka javilo u porodičnu ambulantu koja djeluje pri Domu zdravlja u Hadžićima žaleći se na stomačne tegobe i dijareju.
Kako je obavjestila Federalna uprava civilne zaštite, sumnja se da je ta pojava nastala uslijed konzumiranja vode iz lokalnih rezervoara.
Bez zvaničnog odgovora iz zdravstvenih institucija
Provjeru navoda koje su uputili sugrađani iz Hrasnice pokušali smo izvršiti u zdravstvenim ustanovama, Domu zdravlja na Ilidži te Ambulanti porodične medicine u Hrasnici. Međutim, niko od nadležnih osoba nije mogao dati zvaničnu izjavu za medije.
Inače, za taj posao je u okviru JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo nadležan je Arman Šarkić koji je trenutno na godišnjem odmoru.
Iako nas je Šarkić uputio da odgovore na naša pitanja potražimo od Zavoda za javno zdravstvo KS, u nekoliko navrata prethodnih dana ekipa portala Radiosarajevo.ba bezuspješno je pokušala kontaktirati ovu instituciju, ali niko nije odgovarao na naše telefonske pozive.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.