Patriotizam na Olimpijskim igrama iskazan kroz modu: "Brže, više, jače, zajedno"
![Patriotizam na Olimpijskim igrama iskazan kroz modu: "Brže, više, jače, zajedno"](https://storage.radiosarajevo.ba/article/446360/871x540/olimpijada_naslovna_ss.jpg?v1644246547)
Svečanom ceremonijom na veličanstvenom nacionalnom stadionu u Pekingu zvanično su otvorene XXIV Zimske olimpijske igre.
Predstavnici Grčke, kao kolijevke Olimpijskih igara, predvodili su ovaj tradicionalni defile, a nakon toga smo vidjeli čak 91 delegaciju - poredani prema alfabetu zemlje koja je domaćin.
Ne trebamo ni spomenuti kako je otvorenje bilo veličanstveno - uz vatromet, efekte, svjetlosti - sve kako bi označili na pravi način ovogodišnji moto "brže, više, jače, zajedno".
![Ova žena hoda Parizom sa zastavom Jugoslavije: 'Ovo je ona sa Olimpijade u Sarajevu 1984-te'](https://storage.radiosarajevo.ba/article/554781/300x185/vivianne-robinson-olimpijske-igre-pariz-olimpijada-jugoslavija-bih-26juli24-prntscjpg3.jpg?v1722026706)
Ova žena hoda Parizom sa zastavom Jugoslavije: 'Ovo je ona sa Olimpijade u Sarajevu 1984-te'
Svjetski lifestyle mediji imali su i malo drugačiji osvrt na sportske igre, ali i oficijalna stranica domaćina Olimpijskih igara - fokus je na uvodnoj cerenomiji otvaranja, te izabrali zemlje koje su u modnom spektru - oduševile.
![Predstavnici SAD u posebno dizajniranoj odjeći - undefined](https://storage.radiosarajevo.ba/image/637780/1180x732/olimpijada_amerika_tviter.jpg)
Foto: EPA-EFE: Predstavnici SAD u posebno dizajniranoj odjeći
I neka vas ovo ne iznenadi, zemlje poput, na primjer Sjedinjenih Američkih Država, angažovale su poznati brend Ralph Lauren koji je i službeni dobavljač odjeće i opreme olimpijskog tima SAD-a od 2008. godine.
Tako je ovaj brend povećao svoje prihode za više od deset posto zbog ove opreme, dok putem društvenih medija redovno objavljuju predstavnike SAD u zvaničnim "uniformama" koje podrazumijevaju džempere, jakne, rukavice...
Odjeću koju nose predstavnici ove zemlje svi mogu kupiti i preko zvaničnih internet stranica.
Svi ovi kompleti, kako je napomenuto, prilagođavaju se promjenama temperature zraka, a napravljeni su od reciklirianih materijala koji su proizvedeni u SAD.
Francuska: Minimalizam i patriotizam
A predstavnici Francuske su oduševili odjećom koja je na otvorenju bila uređena - minimalistički. A opet - patriotski.
![Predstavnici Francuske u Pekingu - undefined](https://storage.radiosarajevo.ba/image/637784/1180x732/francuska_olimp_igre_epa (2).jpg)
Foto: EPA-EFE: Predstavnici Francuske u Pekingu
Tri boje zastave su bile na odijelima predstavnicima u i obliku jakne, pantalona te dodataka, poput kapa i rukavica.
Ova odjeća je privukla pažnju mnogih modnih znalaca - svi su bili saglasni da je ovo bio vrlo jednostavan, ali efektan pristup.
Italija: Počast zastavi i vrijednostima
Očekivano, Giorgio Armani i njegova modna linija nazvana EA7 su bili izbor za italijanske predstavnike, kao i prethodnih desetak godina.
Ovaj brend nije zadužen samo za uniforme koje predstavnici koje tokom otvaranja i zatvaranja Olimpijskih igara, već i za pojedine sportove.
"Pravi rezultati se postižu samo zajedničkim radom. Dizajnirao sam ovu uniformu kao počast našoj zastavi i visokim vrijednostima koje ona predstavlja, a koje oličavaju naši sportisti", naveo je Armani.
![Predstavnici Italije u Pekingu - undefined](https://storage.radiosarajevo.ba/image/637788/1180x732/italija_olim_igre_feb_epa (2).jpg)
Foto: EPA-EFE: Predstavnici Italije u Pekingu
Ne samo da je ime Italije istaknuto na poleđini jakne s hologramskim efektom i zlatnim preljevom, već je i nacionalna himna odštampana zlatom na unutrašnjoj strani jakne i to smještena s lijeve strane - bliže srcu. Sve kako bi se još više približio osjećaj patriotizma.
Međutim, modni znalci nisu bili naklonjeni ovim odijelima - te su ih mnogi nazvali "modnom katastrofom" Olimpijskih igara.
Nigerija - idealna kombinacija
Vrlo zanimljiva je bila i Nigerija - koja je ostavila prilično impresivan pečat tokom otvaranja Olimpijskih igara.
Modni časopisi navode kako je ovo upravo prava kombinacija proslave, tradicije i modernosti.
Actively Black je kao dizajner razumio zadatak, a časopis The People je rangirao ovu zemlju na broj četiri reprezentacija koje su ostavile pravi modni dojam.
![Radiosarajevo.ba](https://radiosarajevo.ba/assets/img/rsa-box-logo.png)
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.