Zašto su društvene mreže preplavljene hashtagovima #OrangeSponsorsYou
Evo i objašnjenja zašto se skoro svaki navijač neke od reprezentacija na Evropskom prvenstvu uključio u ovu akciju.
Naime, Orange je službeni partner takmičenja EURO 2016, a oni su navijačima omogućili nešto jedinstveno - da oboje Eiffelov toranj bojama svoje zastave.
Svakog dana u kojima se igraju utakmice, Orange prati koji navijači su bili najaktivniji na društvenim mrežama i to tako što bi uz neki post ili komentar dodali hashtag #OrangeSponsorsYou i hashtag svoje zemlje - na primjer #CRO.
Na kraju dana bi se ovi hashtagovi zbrojili i bilo bi odlučeno čijim će bojama te noći zasvijetliti Eiffelov toranj. U konkurenciji su, naravno, samo timovi koji taj dan igraju.
Sudeći po statistikama Orangea, ubjedljivo najaktivniji bili su navijači Turske. Skoro svaki peti hashtag bio je od turskih navijača.
Slijede Engleska, Francuska, Njemačka, Portugal...
Naši susjedi iz Hrvatske su trenutno na osmom mjestu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.