Plasman Vatrenih digao komšije na noge: Raste potražnja za letovima u Dohu, uvode se dodatni čarteri

1
Hina
Plasman Vatrenih digao komšije na noge: Raste potražnja za letovima u Dohu, uvode se dodatni čarteri
Foto: Anadolija / Poraslo interesovanje navijača

Zbog velikog interesa navijača za četvrtfinalnu utakmicu svjetskog nogometnog prvenstva Hrvatske i Brazila, putničke agencije uvode čarter-letove prema Dohi te se očekuje da će navijača biti znatno više nego u osmini finala s Japanom.

"Neke članice uvode dodatne čartere iz Zagreba kako bi zadovoljile potražnju, pa iako je to manje nego što je bila potražnja kada su takva natjecanja u Europi, agencije ipak primjećuju porast potražnje kako Vatreni napreduju. Osim za Dohu odnosno Katar, raste potražnja i za Dubaijem, odakle se kombiniraju letovi prema Dohi", kaže za Hinu predsjednik UHPA-e (Udruge hrvatskih putničkih agencija) Tomislav Fain.

Uglavnom su do sada hrvatski navijači na SP u Katar putovali preko Dubaija, gdje su se i smjestili i avionima išli na utakmice u Katar, bilo je i letova niskotarifnih kompanija i snalazili su se svakako, kaže Fain.

Poznati parovi četvrtfinala Svjetskog prvenstva: Pogledajte raspored, prva utakmica spektakl

Poznati parovi četvrtfinala Svjetskog prvenstva: Pogledajte raspored, prva utakmica spektakl

Za čartere kojima će letjeti na četvrtfinalnu utakmicu i nazad (let, transferi do stadiona i od njega te pratnja na putu, bez noćenja) navijači, kako kaže Fain, moraju izdvojiti od oko 11 do oko 15 hiljada kuna (od oko 3.000 do oko 4.000 KM), a potražnja je nakon pobjede Hrvatske nad Japanom pojačana.

Napominje da se do sada za povratni let iz Zagreba do Dohe moralo izdvojiti oko šest do sedam hiljada kuna, a da se primjerice dvokrevetna soba u Dohi mogla naći i za oko 300 eura po osobi po danu.

Kaže da je teško reći koliko će hrvatskih navijača biti u Kataru u petak na utakmici jer će ih dio, kao i do sada, putovati i u individualnoj organizaciji, ali je sigurno da će agencije imati više prometa nego za prethodne utakmice.

Potražnja raste i za Dubai, koji je uvijek tražen, a posebice za Novu godinu, jer tamo se može naći i povoljniji smještaj te iako je, kao i Katar, za većinu domaćih skupa destinacija, Fain kaže da za taj grad potražnje stalno raste.

Osim za nogomet, agencije ove godine imaju i porast zanimanja i prodaje za adventska duža i kraća putovanja-izlete te dočeke Nove godine u europskim destinacijama, za što Fain kaže i da to rade sve agencije u Hrvatskoj te da je "potražnja neusporedivo veća nego u isto vrijeme prošle godine, odnosno na tragu one iz 2019.".

S druge strane, nešto manju prodaju domaćim putnicima agencije imaju s domaćim destinacijama za praznike, što, kaže, nije novo jer Hrvati putuju za praznike i po Hrvatskoj, ali više u vlastitoj organizaciji.

Vjeruje da će za dočeke u Hrvatskoj po hotelima i drugim mjestima biti puno domaćih ljudi koji su također željni putovanja i zabave.

Vezano za advent po Hrvatskoj, ističe i da preko agencija domaći putnici najviše traže i kupuju Zagreb, koji je, po informacijama hotelijera i Turističke zajednice grada Zagreba, donio znatnu popunjenost smještajnih kapaciteta i noćenja koja su u prvih desetak dana Adventa Zagreb na razini od oko 95 posto noćenja iz istog razdoblja 2019. godine.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije