Virginov rezervoar premalen
Radiosarajevo.ba
Bolid Virgin Racing tima
Nova ekipa u Formuli 1, tim Virgina su se uoči početka Svjetskog prvenstva hvalili kako su bolid za svoju premijernu sezonu u Formuli 1 u potpunosti kompjuterski dizajnirali. Sada se to, međutim, pokazuje kao veliki promašaj.
Pokazalo se kako su inženjeri koji su konstruisali bolid promašili u procjeni veličine rezervoara i sada je u britanskoj ekipi zavladala panika.
Kako prenosi BBC, Virginov rezervoar ima čak za 13 litara manji kapacitet od onih koje imaju ostali timovi. Na prvoj su utrci sezone, Velikoj nagradi Bahraina, Virginovi vozači Timo Glock i Lucas di Grassi odustali u ranoj fazi, tako da problem sa spremnicima nije došao do izražaja.
Čelnici tima su, ipak, u strahu da će na predstojećim utrkama ostajati bez goriva prije kraja zatražili pomoć od Međunarodne federacije autosportova (FIA) koja im je izašla u susret.
FIA je, naime, dozvolila Virginu povećanje rezervoara, ali kako to povlači za sobom niz dodatnih promjena na bolidima, Glock i Di Grassi će sljedeće tri utrke voziti sa sadašnjim bolidima.
U Australiji, Maleziji i Kini će se tako moći samo nadati da će uspjeti doći do cilja, a nove bi bolide trebali dobiti tek za Veliku nagradu Španjolske koja je na rasporedu 9. maja.
index.hr/radiosarajevo.ba
Pokazalo se kako su inženjeri koji su konstruisali bolid promašili u procjeni veličine rezervoara i sada je u britanskoj ekipi zavladala panika.
Kako prenosi BBC, Virginov rezervoar ima čak za 13 litara manji kapacitet od onih koje imaju ostali timovi. Na prvoj su utrci sezone, Velikoj nagradi Bahraina, Virginovi vozači Timo Glock i Lucas di Grassi odustali u ranoj fazi, tako da problem sa spremnicima nije došao do izražaja.
Čelnici tima su, ipak, u strahu da će na predstojećim utrkama ostajati bez goriva prije kraja zatražili pomoć od Međunarodne federacije autosportova (FIA) koja im je izašla u susret.
FIA je, naime, dozvolila Virginu povećanje rezervoara, ali kako to povlači za sobom niz dodatnih promjena na bolidima, Glock i Di Grassi će sljedeće tri utrke voziti sa sadašnjim bolidima.
U Australiji, Maleziji i Kini će se tako moći samo nadati da će uspjeti doći do cilja, a nove bi bolide trebali dobiti tek za Veliku nagradu Španjolske koja je na rasporedu 9. maja.
index.hr/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.