Crnogorski hip-hoperi prekucali MTV Domaćicu

Kotorski sastav Who See sa videom ”Nemam ti kad” na MTV Adria top listi najboljih spotova regiona je na prvoj poziciji već šest sedmica, što je najduži period koji je neki izvođač bio na vrhu “Domaćice” od njenog osnivanja.
Spot koji je režirao Zoran Marković - Zonjo boravi na ovoj prestižnoj top listi već deset sedmica, a spot “Reggaeton Montenegro” iz 2012. godine od istog autora na vrhu je bio pet sedmica što je bio dosadašnji rekord liste. Dakle ekipi Who See je ovo drugi put da obaraju rekord.
Evo i nekih zanimljivosti koje možda nijeste znali o snimanju spota „Nemam ti kad“.
Zonjo je na Tajland pošao da snima spot za hrvatsku rock grupu Pips, chips & videoclips, ali pošto se nisu mogli usaglasiti oko scenarija, otkazao im je saradnju i snimio spot za Who See.
Spot je sniman sedam dana u Bangkoku i dva dana u Bijeloj.
Njemica Martina Šifer, koja se pojavljuje u posljednjoj sceni spota ("recituje" Desanku Maksimović) je vlasnica frizerskog salona u Hamburgu i svake godine boravi po par mjeseci na Tajlandu.
Glavni glumac Nikola Masoničić (legionar u spotu) je student medicine iz Bara kome je ostalo par ispita do završetka fakulteta u Podgorici, a trenutno je u Pekingu gdje razvija svoju modeling karijeru.
U spotu se pojavljuje transvestit ( ladyboy ) Džar koji glumi prostitutku, a inače radi u salonu za masažu.
Snimanje je koštalo 5.400 eura, iako se čitava ekipa spota, uključujući i glumce, odrekla honorara.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.